{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

tyveri sikring {{forumTopicSubject}}

nu får jeg snart en ny mtb ind a døren, efter den gamle blev stjålet. har overvejet om der findes en scooter lås som er stærk nok til en bolt saks ikke kan klare ud over self en godkendt lås. er der nogen der har gode erfaringer er jeg åben for forslag ? jeg vil så vidt muligt undgå at stille den på banegården osv. men det vil nok ikke altid være muligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tyveri sikring
  • #1   23. maj 2012 køb en havelåge til banegården


  • #2   23. maj 2012 Abus granit er ikke for børn. Koster, og vejer også derefter, men du skal bruge flere skiver med vinkelbørge, og den bukker kæberne på selv de store sakse.

    Men du ku også købe en abus bøjlelås, se evt den jeg bruger på cube'en..
    Den er aldeles godkendt, og har du indbos forsikring er du dækket 2 år på en ny cykel mener jeg.
    Men husk nu at låse den fast til genstande, så man ikke kan tage den på nakken, og ordne låsen i ro og mag!


  • #3   23. maj 2012 har godt set sådan en abus lås der, jeg syntes bare de virkelig dyre, men hvis det er det skal til.

  • #4   23. maj 2012 Altså, dét der skal til er alm sund fornuft, hvor man stiller den, hvor længe og hvad man har låst den med.
    Cykler til en anseelig værdi Skal låses fast, og gerne så låsen ikke lægger på jorden, og skal de stilles på stationer, så pak den så godt ind i mængden af skod cykler så den ikke står og ser for godt ud.


  • #5   23. maj 2012 Det må kunne lade sig gøre at montere en højspændings generator i sin taske, der kan tilkobles cyklen, så små fede tyvespassere får grillet deres små fettede mongol fingre!
    Nej spøg tilside, så er det bedste vel bare at så vidt muligt låse cyklen fast til en uflytbar genstand så den ikke bare lige kan slæbes med.


  • Campen
    Campen Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #6   24. maj 2012 GPS Traker ellers få en forsikring, den dækker

  • #7   25. maj 2012 min forsikring dækker.. cyklen er bare mit primære transportmiddel så vil bare gerne at den står hvor jeg stiller den.. smiley

Kommentér på:
tyveri sikring

Annonce