{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Mikkel G
Mikkel G
Tilmeldt:
15. apr 2012
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 53

Ny MTB {{forumTopicSubject}}

Hej Cykelgalleri.
Det her er mit første emne herinde, så bær over med mig smiley
Jeg er blevet rimelig bidt af at køre mountainbike, efter at have prøvet det et par gange, så derfor kunne jeg godt tænke mig min egen.
Jeg har selv på en af turene kørt på en Cube Analog Disc, som jeg synes var virkelig dejlig. (link fjernet)
Men da de ikke kunne skaffe den blå/grønne model hjem i min størrelse, ville de tilbyde mig denne cykel, dog nedsat til 6000 kr: (link fjernet)
Er den de ekstra kroner værd? Og har i andre forslag? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny MTB
  • #1   18. jun 2012 synes den er de ekstra kroner værd.
    men pas på du bliver mere og mere bidt af det. og om et halvt år står du måske og vil have en bedre cykel. det gør jeg selv.
    så synes du skal overveje en ekstra gang hvor penge du vil bruge, så du ikke kommer til at stå i samme situation som mig smiley


  • Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 53
    #2   18. jun 2012 Den her cykel skulle gerne holde et par år. Dens primære funktion bliver at transportere mig en 70+ kilometer om ugen, men den skal jo selvfølgelig også gerne holde til en tur i skoven en gang i mellem smiley
    Jeg vil ikke bruge mere end cirka 6000 kroner. Får 2000 af min mor, og så hænger jeg sgu selv på resten smiley


  • #3   18. jun 2012 (link fjernet)

  • Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 53
    #4   18. jun 2012 Too expensive... og vil købe fra dansk hjemmeside, for bedre support smiley

  • Daniel S
    Daniel S Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18
    #5   21. jun 2012 Har selv kørt Cube Acid 2012 i en lille måned nu. Den fungerer bare. Den er købt på mhw-bike.com. De kan godt presses ned under 750 euro smiley

  • Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 53
    #6   21. jun 2012 Skal stadig være fra dansk website smiley

  • #7   21. jun 2012 http://www.bikebuster.dk/detaljer/110683.html
    Lidt over de 6.000. Men ikke meget, og så er det en dansk hjemmeside.
    Men prøv evt din lokale cykelhandler. Der kan du måske få en go pris på en samlet pakke. Hjælm, sko, handsker og et par bukser.


Kommentér på:
Ny MTB

Annonce