{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

begynder cykel {{forumTopicSubject}}

var i går nede ved den lokale cykelhandler for at kigge på mtb cykel,pris ca 6000kr
han ville sælge min en trek mamba 29"
er det noget der dur som en begynder cykel....
og skal det være en 29"???
kiggede selv efter gt cykler....men den var da fin den ham havde dernede....
nogen der har et godt råd...
for aner intet om hvad der er godt og skidt;0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  begynder cykel
  • #1   19. jul 2012 gå efter xt geargruppe. du kan sagtes få fra udlandet til en god pris, det er bare besværligt hvis der kommer reklamationer i forhold til den lokale. men ser du en god cykel til en god pris hos en anden, så hør om han ikke kan lave cyklen til den pris. smiley

    men du skal have et stærkt stel. forgaflen skal være i orden. gear og bremser kan man altid skifte ud og dæk, men som sagt gå efter deore xt geargruppe, så kommer du godt fra start.


  • #2   21. jul 2012 hvad med mærke af cykel der er masser af mærker jeg aldrig har hørt??? noget bestemt jeg skal gå efter...??

  • #3   21. jul 2012 vil sige du får meget for pengene, hvis du køber cube. deres design er også fede synes jeg.

  • #4   21. jul 2012 Jeg mener helt klart, at du skal gå efter en cykel der er på tilbud. Det vrimler med gode tilbud . Hvis du går efter Shimano SLX kan det ikke helt gå helt galt. Forgaflen forand skal man vist også være opmærksom på ( her er jeg på bar bund). We Bike kunne være et bud på god og kompetent vejledning. Man skal bare huske på at de alle lever af at sælge deres cykler og måske hellere vil sælge en cykel frem for en anden. Så google lidt test. Læs i de forskellige fora, og ha lidt is i maven, så skal du nok finde noget.

Kommentér på:
begynder cykel

Annonce