{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racer hjul
  • Sune B
    Sune B Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 50
    #1   15. aug 2012 Hehe Emil nu svarer jeg også på den her tråd. Det er et utroligt stort og nærmest ubesvarligt emne du åbner her, men jeg vil prøve at hjælpe dig så meget jeg kan - der er helt sikkert også andre som er ivrige til at svare på den her tråd. Først og fremmest hvad skal de bruges til? Hvor erfaren er du ? Hvad er dit budget ?

  • #2   15. aug 2012 tour-qtr.com/epaper_4_2011 - test af diverse hjulsæt. både de dyre og billigere. Starter fra side 86-stykker smiley

    Men kan varmt anbefale et Shimano Dura Ace hjul, de ruller fantastisk smiley


  • Emil A
    Emil A Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 24
    #3   15. aug 2012 Det er bare nogle hjul til noget træning, men ellers så er det bare for at få noget mere viden omkring det smiley

  • Sune B
    Sune B Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 50
    #4   15. aug 2012 Hvis du har pengene til det så vil det her hjulsæt være et rigtigt godt sæt

    http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=68415

    Men husk der skal også købes dæk og slanger til det.


  • #5   16. aug 2012 Sune B
    Er det et sæt du har erfaring med, for kunne da godt være fristet til og købe dem som træning sæt.
    Hvordan er de i forhold til et sæt fulcrum racing 7 som jeg har ?


  • Sune B
    Sune B Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 50
    #6   16. aug 2012 Har ikke selv kørt på fulcrum racing 7, så kan ikke lave den sammenligning. Pro-Lite hjulsættet ruller skide godt, og synes også accelrationsevnen og bakkeegenskaberne er forbløffende god for et hjulsæt i den her prisklasse. Det her hjulsæt er også en lille smule højere end fulcrum hjulet på 24 mm, da det her er 30 mm. Vil klart anbefale det her som et træningssæt.

Kommentér på:
Racer hjul

Annonce