{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.882 visninger | Oprettet:

Stjålet cykel... {{forumTopicSubject}}

Hej CG. Der er en totalt respektløs idiot på 20 år som stjal min cykel i går d. 20 august omrking kl 13. Første dag på min ungdomsuddannelse... Jeg bebrejder mig selv, da jeg ikke havde lås til den og skulle købe om eftermiddagen... Så jeg var bare meget uheldig. Men jeg ved hvem der gjorde det, fordi jeg gik rundt og ledte i byen og så han kom cyklene!! Jeg løb efter ham og han truede mig med tæv... Jeg er 100 på at det er ham jeg tror både med hvem jeg så, og andre beviser. Han har solgt cyklen videre og jeg har ikke fået taget noget billede eller video af da han kørte på den. Så han kan bare benægte alt jo... Hans lillebror går endda og fortæller at han har solgt den, til alle mulige. Tænk at unge har så lidt morale og respekt... Nå men jeg vil egentlig lave en efterlysning. Hvis I som bor på sydsjælland og måske endda Vordingborg gider holde lidt øje.

Cyklen: en sort og grå med lidt rød farvet mountain bike med logoet FUJI på stellet, uden nogen skærme eller bagagebærer. Den er rimelig populær af mountainbikes i området til hverdagsbrug og mange unge kører på den model.

Jeg har meldt det hele til poitiet + personen jeg er sikker på der er tyven. + han har truet mig. Håber virkelig jeg får den igen, da jeg er ung og dvs ikke har mange penge til en ny cykel (forsikring dækker jo ikke når den er ulåst...) og har lige monteret for over 1000 kr udstyr...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet cykel...
  • #1   21. aug 2012 Fandt lige modellens navn og billede. Denne cykel ligner faktisk rigtigt godt... Uden skærme og det hele. Dog er det ikke den haha, så ejer bare roligt. Men den ligner godt, bortset fra drikkevarer holder og lidt andet gear der er på. http://www.cykelgalleri.dk/galleri/13869-fuji_nevada_30

  • #2   21. aug 2012 Ej hvor respekt løst !! Tæskehold med sorte elefanthuer op på hans adresse!! Man bliver bare så gal, over alle de idioter der er der ude!

    Skal nok lige holde øje - dog i kbh området. Håber du finder den og at politiet gør noget ved idioten (selvom de sikkert bare er dovne)


  • Kasper D
    Kasper D Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 116
    #3   21. aug 2012 Synes det er noget Pyller, du har vel vidst længe du skulle starte på den uddannelse? Du har lige monteret for 1000 kr udstyr men ingen lås..

  • #4   21. aug 2012 Kasper D ja, har monteret alt det, men skulle have cuttet låsen for en månedstid siden, pga manglene nøgle. Og fik ikke købt en ny. Købte de dele der skulle til at få den til at køre godt igen på kort tid, da jeg skulle på cykeltur.

    Og tak Bjørner


  • #6   21. aug 2012 Ja selvfølgelig, og jeg fortryder da også inderligt, men ærligt strejfede tanken mig ikke før jeg var på vej i skole. Var lige ved at parkere den et andet sted, men har nogle gange parkeret min cykel ved min gamle skole ulåst, og der er der aldrig sket noget. Men ja det var dumt, det indrømmer jeg.

  • Sune B
    Sune B Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 50
    #7   21. aug 2012 Du må jo have cyklens stelnr. Hvis hans lillebror går og fortæller det til alle mulige kan du måske finde ud af hvem det er han har solgt cyklen til og kontakte den nye ejer med en forespørgsel om du må se cyklen, da du er rimeligt overbevist om det er din og du vil prøve at sammenligne cyklernes stelnumre.

    "Tænk at unge har så lidt morale og respekt" du må undskylde jeg studser over denne bemærkning, men come on du er selv på alder med tyven eller måske et par år yngre, så jeg vil også betegne dig som ung.


  • #8   22. aug 2012 sune, selvom man er ung, kan man jo sagtens sige at det er utroligt at andre unge har for lav moral etc... ;o)

  • #9   22. aug 2012 mega surt.
    men jeg havde fandme sparket ham af cyklen selvom han truede mig med tæsk.
    heller evt få nogle på bæret(hvis han rejser sig igen) og han kan få en dom for vold også.


  • #10   22. aug 2012 Sune, jeg retter til "nogle unge er så respektløse" og ikke har morale...

    Og Marc A, ja bagefter fortrød jeg også, da han netop ville få den dom hvis han gjorde noget. Og det værste er at jeg ser ham på skolen hver dag! Synes det er ærgeligt at jeg ikke fik et billede eller lign. da jeg er 100 på det er ham og jeg ville kunne få cyklen igen hvis han blev "sigtet" for at stjæle den... Og jeg kan jo ikke spørge hans lillebror, da han jo bare vil benægte at have sagt noget. Jeg prøver at få andre han snakker med til at spørge hvem det er den er solgt til...


Kommentér på:
Stjålet cykel...

Annonce