{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.357 visninger | Oprettet:

Kina carbon hjul {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Leder efter et par 50mm carbon hjul og har været lidt fristet af de billige ebay kina hjul. Det undre mig bare at de ikke findes brugt på DBA eller lign. til et par tusind kroner eller deromkring. Hvad sker der med de hjul som folk indfører fra kina? Er man så glade for dem at man aldrig skiller sig af med dem, går de totalt i opløsning på landevejen eller hvad ?(for nu at tage to yderligheder).
Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kina carbon hjul
  • Morten E
    Morten E Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Svar: 1
    #1   25. sep 2012 Hvis du gider at sidde og læse lidt igennem, er her en ganske god tråd på emnet, det virker som om folk er meget tilfredse med deres kina hjul:
    http://forums.roadbikereview.com/wheels-tires/ebay-chinese-direct-carbon-wheel-thread-2-0-a-241788.html


  • #2   26. sep 2012 Jeg har haft et par - de var virkeligt gode til prisen.

  • #3   26. sep 2012 Sad lige og kiggede på ebay... Hvordan ser man om det er til lukkede ringe eller dæk/slange?

    Og hvordan foregår det med told når man får sendt fra England? Risikerer man at skal smide en million milliard i afgifter og skatter for sån et sæt hjul?


  • #4   26. sep 2012 Hej
    Sendt inden for EU skal der ikke betales told. Hvis det bliver sendt fra et land uden for EU skal der tillægges 4,7 % told og 25 % moms. Her er det vigtigt at finde ud af præcist hvilket land det bliver sendt fra (typisk Kina) og altså ikke hvor internet butikken høre hjemme. Turbular = lukkede ringe Clincher = Dæk/slange.

    Jeg undrede mig bare over at der ikke findes nogen af disse kina hjul til salg brugt til en billig pris.
    Mvh


  • Markus J
    Markus J Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #5   11. jun 2013 Hej Torben. Vil du ikke lige smide et link til de carbonhjul fra kina? har også selv undret mig over, hvorfor de ikke er på dba eller guloggratis, men har ikke rigtig fundet ud af hvorfor smiley men hvis du vil smide et link så jeg lige ved hvor man kan købe dem til en fornuftig pris?:-)
    MvH Markus


  • René P
    René P Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Svar: 5
    #6   11. jun 2013 Der er (har været) flere sæt til salg på DBA, men typisk til samme pris som du selv kan importere dem for. Far Sports er et rigtigt godt bud.

  • Markus J
    Markus J Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #7   12. jun 2013 Okay super tak! Og undskyld en så sen kommentar på dit forum så det var fra sidste år smiley

  • cary S
    cary S Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 1 Svar: 4
    #8   10. aug 2016 Already in xiamen, China is now replaced by Italy and other European countries, North America, Taiwan, China, as the global CARBON WHEELS manufacturing center, CARBON WHEELS industry chain is very rich, there are almost 100 manufacturers gathered in xiamen, such as http://www.carbonwheelfactory.com/chinese-carbon-wheels_sp and http://www.icarbonwheels.com/products/carbon-fiber-wheels/ is cost-effective, after-sales service, have a certain brand of CARBON WHEELS manufacturers in China

Kommentér på:
Kina carbon hjul

Annonce