{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Hjulsæt ? {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Jeg står og overvejer et ny hjulsæt.
Det er et 29" hjulsæt med lefty for nav. Jeg skal have et hjulsæt der er holdbart frem for super-duper let.
Indtil videre er jeg nået til Stan´s Flow EX fælge, Hope Pro II bagnav og Sapim Race egere.
Det store spørgsmpl er fornavet, skal jeg bruge en masse tid og penge på at få et 36 huls fornav hjem fra US. Eller er det rigeligt med et 32 huls fornav ?
Jeg vejer (lige nu) omkring 115 med udstyr.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjulsæt ?
  • #1   25. okt 2012 Kan godt forstå du vil have holdbart frem for let. men lige frem flow, det er jo deres DH fælg, måske lidt i overkanten?? Hvad med Arch Ex?

  • #2   25. okt 2012 Har selv lige købt en 29" MTB (NEW ULTIMATE) Hvor jeg samtidig købte et sæt Spingergy Xyclone Disc.. Det er i hvertfald et lækkert hjulsæt

  • #3   25. okt 2012 Mike : Har overvejet Spinergy men de ligger lige over mit budget.
    Michael : Jeg er bare træt af skæve fælge så derfor gik overvejelserne på Flow for at gå all in. Ideen var så at smide 30 kg og som præmie forære mig selv et hjulsæt til at køre løb på. Men det kan godt være at jeg skal kigge på Arch i stedet


  • #4   25. okt 2012 ah fair nok, jeg havde da også lige overset din vægt. smiley

    Hvad med American Classic nav. De er begyndt at lave lefty nav smiley og det er nogle nav der virkelig spiller.


Kommentér på:
Hjulsæt ?

Annonce