{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.456 visninger | Oprettet:

Cykeltøj fra ROSE go/no go? {{forumTopicSubject}}

Hej
Overvejer at købe et par korte cykkelshorts fra rosebikes, men er i tvivl om de er prisen værd?
Nogen herfra der hører med dem? Fx, dem her http://www.rosebikes.dk/article/rose-bib-shorts-design-iii/aid:561023
Eller er det bedre at købe nogle Giordane for dem har de også?
Priserne er ellers meget atraktive + de kører med 10% på alt denne weekend.

Mvh. Mateusz (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykeltøj fra ROSE go/no go?
  • #1   10. nov 2012 Bedre at købe nogen du har prøvet uanset hvilket mærke det er.

  • #2   10. nov 2012 Ja det er jeg helt med på, dog ville min SU økonomi have det bedre med at købe på nettet, i stedet for at smide en tusse hos en cykelhandler for et par bukser

  • #3   10. nov 2012 Prøv det.

    Jeg har lige erhvervet mig en rose mtb og jeg er særdeles tilfreds. Det skal siges jeg kommer fra en s-works og mr big som cyklen hedder er hele vejen rundt mindst ligeså god, hvis ikke bedre, men begge carbon ht.!

    Jeg har handlet meget over nettet i England og tyskland, men rose kunne godt gå hen og blive min favorit shop. De har tilmed dansk kontakt!!

    Tror ikke du får galt i byen med deres egne produkter og jeg mener jeg har læst at de er et kæmpe navn i tyskland og tyskere ved om nogen hvad der dur og ikke dur. Deres priser er også ganske fine.

    Gør du det så kunne en tilbagemelding være fedt!


  • #4   10. nov 2012 Www.nettosport.com

    De har også en butik smiley


  • #5   10. nov 2012 Har personlig også handlet ved Rose nogle gange før, og har sku altid været tilfreds. Sidste gang havde jeg lidt problemer, men som tilgode fik jeg en voucher på 10 euro, så det er jo fint (:

  • #6   10. nov 2012 Så gør det da, shop amok smiley

    Ville have købt deres vinter cykel sko, men min størrelse var udsolgt, desværre.

    Fryser mine tæer sygt meget når det bliver køligt!


  • #7   10. nov 2012 Bikebuster har nogle seriøst gode tilbud på bukser for tiden... (link fjernet)

    Hvis du skal spare penge så er Rose ikke det rigtige sted at kigge, jeg har endnu ikke fundet en vare de har været tæt på den pris jeg har kunne finde varen til andre steder, i mine øjne er deres priser lidt i stil med CRC 10/20% for dyre.



  • #8   10. nov 2012 Det vil jeg med glæde betale, hvis det er tilfældet de er dyrere og det tror jeg ikke de er, når alt kommer til alt. Deres service er langt bedre end f.eks. Bike discount.

  • #9   10. nov 2012 Rasmus det er kun at tjekke priser så ser du de er det og husk der er mange andre steder end kun BikeDiscount, feks så kan man finde flere af mærkevarerne til samme pris i dk og så er der jo ingen pointe i at handle i udland.

    Personligt gad jeg så ikke betale et par hundrede mere for hver tusse jeg bruger fordi der er en som kan tale dansk, det kan jeg gøre her hjemme, danske cykelhandlere er også til at forhandle pris med, særlig hvis de ser ens ansigt i ny og næ.

    Jeg kan dog sige at Rose vintersko/støvler til spd har en fin pris og får god kritik.


  • #10   10. nov 2012 Jeg har personligt ikke meget tilovers for danske cykel butikker. Jeg har simpelthen fået en dårlig behandling for mange gange. Det jeg har mine favoritter. Som jeg bruger.

    Hvis devervså meget dyrere så må de alligevel gøre noget rigtigt, nu hvor det er en stor butik. Og for mig betyder service rigtig meget. De gange jeg har købt ny bil har det også været ved de sælgere der giver den bedste service. Det samme gør sig gældende over nettet. Hurtig respons på mail, hjælp til spørgsmål m.m. Jeg chainreaction er også godt med på den front.

    Overbevis mig og smid nogen link!!

    Kom med nogen


  • #11   10. nov 2012 Min erfaring siger at for det meste så er "store" ting billigere hos Rose og resten er samme pris eller lidt dyere end hos konkurrenterne.
    Da jeg for halvandet måned siden købte XT krank var den netop billigst hor Rose. Samt da jeg købte mine XT bremser, der var der rimelig stor prisforskel, hvor Rose igen var billigst.


  • #12   10. nov 2012 Det er det samme indtryk jeg har. Oveni det kommer den gode service så.

    Deres katalog er i den grad også gennemført og en bassemand!


  • #13   10. nov 2012 Hvad kalder i store ting, link evt til fem ting så skal jeg nok linke til steder hvor der spares en del...

    Service er jeg helt med på i min verden er service bare noget man får på stedet så problem er fikset straks, ikke noget med at sende frem og tilbage men jeg kan da nævne et sted som bike-components der får jeg altid svar inden for en time dog først næste dag hvis man skriver efter kl 20.

    Mateusz hvilken model XT krank og hvilken pris gav du ? (formoder det er en del du kalder en stor ting).


  • #14   10. nov 2012 Eksempel: XTR 985 kranksæt 40/28T 175mm inc box 2470kr
    http://www.cnc-bike.de/product_info.php?cPath=41_100_979_980&products_id=12475

    Samme fra Rose dog uden box af en eller anden grund 2623kr plus box 135kr
    http://www.rosebikes.dk/article/shimano-xtr-crankset-hollowtech-ii-fc-m985/aid:443714

    (link fjernet)



  • #15   10. nov 2012 Altså i principet kan det være fuldstændig ligegyldig, hvad vi giver for vores dele osv.
    Men her: Shimano XT FC-M785 krank koster 142 euro hor Rose, så værsgo at finde en som er billigere, jeg kunne i hvert fald ikke (:
    Men igen det er kæmpe offtopic vi har gang i her, og jeg er pisse ligeglad hvor jeg køber mine ting bare det sted jeg køber dem henne har dem billigst.


  • #16   10. nov 2012 Du har helt ret Mateusz af samme grund jeg nævnte at der er steder hvor tingene findes billigere af samme grund du selv lige har nævnt....

    Det er en ret fin pris men da der ikke er box i original pakken fra Rose skal den lige ligges oven i, vil dog sige at den sku er 2€ billigere inc box hos Rose end der hvor jeg normalt handler og det tyder på at XT er noget de gør lidt ekstra ud af samlet set med pris, XTR er de dog ret dyre med og Sram XO det samme.



Kommentér på:
Cykeltøj fra ROSE go/no go?

Annonce