{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.129 visninger | Oprettet:

mtb film, hvilken? {{forumTopicSubject}}

jeg leder efter en mountainbike film jeg havde på et tidspunkt, men jeg kan sateme ikke huske navnet på den:/

det er ikke the collective's "seasons", men den handler også om at køre mtb i de 4 sæsoner vinter/forår/sommer/efterår. så vidt jeg husker er der ikke noget eller meget lidt downhill og dirt jump med i den, jeg mener at det meste af den foregår i skove/bjerge.
den varer vist ca en time.

hvad kan det være for en?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mtb film, hvilken?
  • #1   25. nov 2012 det er heller ikke "life cycles", mener den er et par år gammel eller måske lidt mere

  • #2   25. nov 2012 kan det være, Follow me, Roam, en new world disorder8/9, så er der 3 minute gaps, from inside out, above the noise, The entree(pisse fed film om sam hill)? det er sådan lige de fedeste film inden for de seneste par år, jeg kan huske og har til at stå på hylden smiley

  • #3   25. nov 2012 nej det er heller ikke nogle af dem desværre. jeg mener det er en ret kendt en så det er ikke bare noget youtube halløj, men måske er den lidt ældre, måske omkring 5 år gammel?

    temaet i den er de 4 årstider, så man ser en masse kørsel om sommeren, så lidt snak om hvordan årstiderne skifter bla bla, og så over til efteråret osv. lidt som i life cycles bare med mere freeride kørsel og mindre snak.



  • #4   26. nov 2012 ok, det er da heller ikke youtube materiale dem jeg skrev.
    Men det eneste der lige minder mig om det du beskriver, er Seasons


  • #5   26. nov 2012 Er du 100 % sikker på at det ikke er Life Cycles? Den er fra 2010 så vidt jeg husker smiley http://www.lifecyclesfilm.com/

  • #6   26. nov 2012 1000% sikker, jeg har selv life cycles og så den anden ca 2 år før jeg fik den.

    og nej rene mente heller ikke at de var youtube videoer men bare at den jeg leder efter er en stor prof film og ikke en eller anden hjemmevideo jeg har set på youtube.

    nå jeg leder videre, finder den jo nok på et tidspunkt:)


  • #7   26. nov 2012 Tjek CRC for film titlerne og YouTube for trailere.

Kommentér på:
mtb film, hvilken?

Annonce