{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

Ulrike G
Ulrike G
Tilmeldt:
5. dec 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

ukendt vintage racer/touring bike, hvad er den vaerd? {{forumTopicSubject}}


Hej
Jeg har denne her vintage racer af ukendt mærke og er nysgerrig efter hvad den er værd. Jeg har ikke forstand på cykler men en ven har fortalt at den har de her specifikationer: (på engelsk da cyklen befinder sig i London)

56 x 56 cm steel lugged frame with Nervex lugs.
Cinelli handlebars and Cinelli 1a stem (require re taping)
Shimano 600 levers
Mavic rims on unknown hubs
Campagnolo dt shifters
Campagnolo rear mech, Suntour front (missing the bolt that holds the end of the arms together but can be replaced).
Silstar cranks
Turbo saddle
Dia-compe 500 brakes.
Frame number reads: "Nervex", "59 3064 022 E38" (or perhaps E36, hard to read), "5545"

Billeder: https://picasaweb.google.com/108403581035575801653/Bike?authkey=Gv1sRgCIDa64eBpZurDg

mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ukendt vintage racer/touring bike, hvad er den vaerd?
  • Ulrike G
    Ulrike G Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #1   5. dec 2012
    Tak for svar. Jeg har kigget igen men kan kun finde stel nummer + "Nervex" under cyklen. Der var et "head tube badge"/emblem på kronrøret, da jeg købte cyklen, men det er desværre faldet af og er væk. Hvor på cyklen kan der ellers stå noget? igen tak for hjælpen.


  • #2   5. dec 2012 Mit råd ville være at gå ind på http://www.retrobike.co.uk/forum/index.php der er helt sikker nogen som kan genkende stel ud fra nummer og give en vurdering, problem i mine øjne er ikke stel men at de dele der er på ikke matcher hinanden på nogen måde og det sænker pris en del...et bud ville være ud fra det optiske og dele 2000-2500kr, kommer der flere oplysninger om stel og hvilke rør der er brugt kan det være med til at hæve pris men også sænke en smule.

  • Ulrike G
    Ulrike G Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   5. dec 2012
    Tak for svar, det vil jeg gøre.


Kommentér på:
ukendt vintage racer/touring bike, hvad er den vaerd?

Annonce