{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.723 visninger | Oprettet:

mtb app {{forumTopicSubject}}

Jeg er total rookie på cykel, og derfor ikke så svær at imponere ,hvad angår div. lir osv
Har endnu ikke fået købt en cykelcomputer ,men faldt over et app til iphone der hedder: runtastic mountainbike pro. Efter turen kan man f. eks. se rute på kort, højeste fart, gn.snit, højdeforskelle m antal meter op og antal meter ned ,split tider diagram med højde vs hastighed. desuden beregning af forbrændte kalorier. Har lige været ude og prøve det af og det virker sgu!!
Og så er det oven i købet gratis.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mtb app
  • #1   16. dec 2012 Du kan gøre det samme med Endomondo, som der er mange flere der benytter sig af.
    Denne kan du også benytte til løb etc.


  • #2   16. dec 2012 Prøv Strava os;)

  • #3   16. dec 2012 Kan godt se der er flere, der kan nogenlunde det samme. Den store ulempe er for mig at se, at mobilen hurtigt går tør for strøm. Nogen der har erfaringer med en cykelcomputer der kan det samme som de her apps (pris/mærke)?

  • #4   16. dec 2012 Garmin har deres Edge, de er dog ret dyre, hvis du køber endomondo appen kan du sætte din telefon på strømsparer..

    Jeg har bare min liggende i tasken indstillet til at tiden skal stoppe hvis jeg holder stille, fungere fint og strøm er der masser af, har flere gange haft den ude på en 45km tur med et par småpauser uden problemer smiley


  • #5   16. dec 2012 Afhængig af din telefon kan du købe cover med indbygget batteri så de holder væsentlig længere.

    Jeg selv bruger en garmin edge 800 og selv om den er dyr (2-2500kr) så er den bygget til det, gps'en virker bedre end telefonen og koster stadig væsenligt mindre end en ny iPhone hvis du vælter og smadrer den.


  • #6   16. dec 2012 Tak for de gode indspark. Det med ekstra batteri havde jeg aldrig hørt om, så jeg må se om det bliver den løsning eller en garmin.

  • #7   16. dec 2012 Jamen hvor hurtigt ryger dit batteri? Hvis jeg har strava tændt i 4 timer er det da ikke fordi det rykker det helt vilde på batteriet.

  • #8   16. dec 2012 Fra 90% strøm til den gik ud gik der 1 time , så det kunne være jeg skulle prøve strava eller enmondo i stedet. mobilen er forøvrigt næsten ny.

  • #9   16. dec 2012 Er det med wifi, bluetoth og alt unødvendigt slukket?:)

  • #10   16. dec 2012 Strava er megafedt, da den sammenligner tider med andre, der har kørt samme strækning! smiley sluk for lyset, wifi osv. så kan den godt holde 4-5 timer, det kan min iphone 4 i hvert fald smiley

  • #11   16. dec 2012 steffen n. wifi er slået fra og bluetooth til, men bruger det ikke til noget, så det bliver også slukket. Slukke eller mindske lysstyrken, var selvfølgelig også en mulighed.

  • #13   17. dec 2012 Som Jesper siger, det er data der suger strømmen da de konstant fortæller hvor du er til din app. På den måde vil andre se din tur realtime på hjemmesiden. Sjovt men strømslugende.

  • #14   17. dec 2012 Lige en update her fra.
    Takket være de mange gode råd, har jeg lige kørt en time med runtastic mountainbike, og brugt under 20% af iphonens batteri.
    Jeg startede programmet og en ny session, og satte der efter mobilen på stand by, og puttede den i lommen.
    Er imponeret over alle de præcise data, især kortet er meget detaljeret.


Kommentér på:
mtb app

Annonce