{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.670 visninger | Oprettet:

Hjælp til Str på cykelsko {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Har kik på nogle Diadora speedracer sko til nogle fornuftige penge.
Er lidt i tvivl om str på sådan nogle banditter, har nogle gamle sko lige nu fra hhv NewLine og Patrick som egentlig har gjort det godt, men trænger til at blive skiftet.
Mine patrick er str 45 (og de er lige små nok) og mine NewLine er str 46 og virker ret store (sådan umiddelbart)
Har dog cyklet flere ture på over 70km med dem samt op til 3 timers spinning i dem. Med alm tynde træningsstrømper kan mine fødder glide let frem (ca 1/2cm) i skoen og det er når jeg har spinnet i de 3 timer eller cyklet de 70km.

Kan i evt give mig et hint om hvorvidt de er store/små i str, og hvor brede de er (Smal, alm, Bred) gerne i forhold til evt NewLine, vil ikke købe katten i sækken (hverken for små eller for store)

Håber der er en venlig sjæl der kan give noget feedback

På forhånd tak.

Mvh
Lennard


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Str på cykelsko
  • #1   31. dec 2012 Et godt råd.
    Gå til en cykelhandler som har sko du gerne vil have.
    Prøv dem.
    Find modellen på nettet.
    Køb evt.


  • #2   31. dec 2012 Kurt,

    Nej gå til en forhandler og prøv dem......og køb dem der.



  • martin P
    martin P Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 58
    #3   31. dec 2012 ja hvis man bruger en forhandlers tid skal man sgu også købe der. alt andet er sgu noget svineri

  • #4   31. dec 2012 Handler man sko og tøj på nettet så må man tage den risiko der er for at det ikke passer. Ved godt der er rigtig mange der prøver i DK butik og så køber over nettet, men prøver man så handler man, hvis de har det man vil have smiley
    Så tilbage til sagen, gå i en butik og har de nogle sko du kan bruge så køb dem der generelt skal dine cykelsko være et nr større end du ellers bruger


  • #6   31. dec 2012 Underligt noget at anbefale det så

  • Cnd
    Cnd Tilmeldt:
    okt 2012

    Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 32
    #7   31. dec 2012 Jeg har 2 par Diadora i str 48, de passer perfekt. Normalt bruger jeg 47 i almindelige sko.

  • #8   1. jan 2013 Ja den er svær, du er næsten nødt til at prøve dem inden, hvis ud ikke vil tage chancen. Syntes generelt at italienske sko er meget smalle fortil, og så skal de faktisk være for store hvis man har en stor fod. Jeg bruger også 45 i alm sko og 46 i cykelsko. Jeg kører med shimano sko, de sidder rigtig godt og er lavet til nordiske fødder.

  • #9   1. jan 2013 Hejsa alle

    Takker for rådene smiley
    Jeg kunne aldrig finde på at gå i en butik og bruge lang tid fra dem og så smutte hjem og købe over nettet. Dertil skal det så også være sagt at hvis jeg kan spare mange 1000 ville jeg ikke kunne afsige mig fra at gøre det. Men indtil nu har jeg ikke haft samvittighed til det smiley
    Jeg valgte at tage chancen og købe via nettet, hvis de er for små må de jo bare ryge på DBA smiley JEg valgte dem i str 46 som mine NewLine, og håber så på at de lige er et my mindre end dem, for så ville de være lige i skabet. Mht bredden, så har jeg prøvet forskellige og umiddelbart føler jeg mig mest tilpas i de lidt smalle sko, men det er ligesom med mine støvler, de skal også helst være smalle.
    Så nu går jeg bare og venter på at de dukker op smiley håber jeg bliver positivt overrasket.
    Ligeledes har jeg kik på outwets netundertøj, det ser super lækkert ud, men er det så godt ? har INTET ordentlig kunne finde af reviews på nettet om det. Ved at Liquigas skulle køre med det, men det er jo ikke ens betydende med at det bare er konge smiley

    Godt Nytår til alle og tak for svarende, er der som sagt nogen der kende rtil OUTWET så giv gerne lyd smiley


Kommentér på:
Hjælp til Str på cykelsko

Annonce