{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.489 visninger | Oprettet:

Opgradering af cykel {{forumTopicSubject}}

Går lidt og overvejer om jeg skal begynde at opgradere min cykel (ghost SE 9000) med bedere komponenter. Vil nok bruge over 6000,- så vil det være en dårlig idé eller sakl jeg købe en anden cykel (cube reaction gtc slt) Vil gerne have lavet de her ting om + mere - fox forgaffel, ny saddel og pind, nyt styr, skiftere, krank, pedaler, gear skifter, håndtag o.s.v

Hjælp..!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opgradering af cykel
  • #1   4. feb 2013 Jeg ville vælge en anden cykel. Jeg sværger til at købe brugt, det giver i mine øjne mest værdi for pengene, men du får heller ikke toppen af poppen, hvis du bruger 6000 på alle de ting du nævner.

    Så hellere sælge den du har, og køb en nyere brugt, eller en helt ny, hvis det er det du er mest til. Uanset hvad, så vil mit valg være at skifte cykel.


  • #2   4. feb 2013 Skal du opgradere så start med hjul, det giver meget mere end noget af det andet , tyder på ifgl oplysninger på nettet at dine hjul vejer 2300gr og det er tungt.

  • #3   4. feb 2013 Tak Karsten, skal tænke over det.

    Marc, ville cube rreaction gtc slt ikke være et godt bud? Ved godt at 6 kg ikke er realistisk, så må nok også få skiftet cykel. Tak for hjælpen indtilvidere.


Kommentér på:
Opgradering af cykel

Annonce