{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lygter..
  • #1   22. feb 2013 Kanon lygte til styrret. Tjek evt min annonce hvis du skal have en til hjelmen også...

  • #2   22. feb 2013 De er ganske ok de kina lygter bruger selv, dog kun med en diode. Men kvaliteten er ikke som på magicshine eller lupine.

  • #3   23. feb 2013 Hej,kender den godt, købte en Sky Ray 3000 til min søn for 3 måneder siden og har selv en magicshine 872, og der er klart mere drøn på min søns lampe nok 30%, men køb det store batteri med med det samme, så efter min mening var det den jeg vil købe i dag, Ps han bruger den på hjelmen

  • kvk M
    kvk M Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 44
    #4   23. feb 2013 Takker, havde faktisk tænkt mig en 872 som den ene lygte, men tror jeg vil prøve sådan en sky ray istedet. :). men ja standard batteriet holder ikke længe.

  • kvk M
    kvk M Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 44
    #5   23. feb 2013 Breuner L, kan standardledningen nå fra hjelmen, og ned i ryglomme på trøjen.

  • #6   24. feb 2013 Det kan den nemt,

  • kvk M
    kvk M Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 44
    #8   27. feb 2013 Ja det er ikke meget, men det er jo et kompromis mellem mellem lysstyrke, lang levetid, og batteri størrelse.
    Har en magicshine 872 som på fuld skrald ikke lyser længere tid. Men det er nu heller ikke nødvendigt at køre 100%. der er en 808U på vej til mig, som lygte nr 2. Så må jeg prøve den sky ray en anden gang. smiley Tak for jeres input.


Kommentér på:
Lygter..

Annonce