{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Cykelkøb crc/andre steder? {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 spørgsmål.

Hvor vil det være godt at købe cykel til kæresten på nettet? Hun skal have en pendlercykel.

Hvordan er det med service, hvis jeg eks. bestiller hos CRC, og noget ikke spiller. Hvordan med garanti, og hvordan håndterer de det?

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykelkøb crc/andre steder?
  • #1   5. mar 2013 Tag ned til din lokale cykelhandler, der får du den cykel hun har brug for, og servicen!
    Så ved du altid at du har et sted at komme og klage eller rose smiley


  • #2   5. mar 2013 4-6000 umiddelbart. En alm. damecykel af en eller anden art. Typen ligger ikke fast, det skal bare være en, der er til at cykle 2x10 km på om dagen, og hvor man kan have en bærbar med. Skal være rimelig komfortabel.

    Har nogen erfaring med køb af cykel hos CRC eller andre, og hvad kan I sige om service?


  • #3   5. mar 2013 Mht. at købe i Danmark eller udland. Jeg "støtter" lokalt med service mm. men køber stumper i udlandet. Danske cykelforretninger sælger jo også masser af cykler på forsikring, så jeg har ikke dårlig samvittighed. Køber også sko, hjelm, handsker etc. hjemme.

    Jeg kunne heller ikke drømme om at prøve noget hos en forhandler, og så bestille over nettet, når jeg havde fundet ud af, hvad jeg skulle bruge.

    Men det er en helt anden snak, og jeg vil gerne vide hvordan det forholder sig, når man køber ude i verden.


  • #4   5. mar 2013 Jamen garanti, har du som de beskriver på hjemmesiderne, du sender bare varen retur, så klarer de det smiley
    Pointen ved netsalg, er jo BLA at de sparer personlig rådgivning, og service i de fleste tilfælde, noget der koster arbejdsløn, som er en af de dyre udgifter!

    Jeg var ude i det samme, men ved at google, og der efter ringe rundt. fik jeg min pendler cykel billigst ved en forhandler. INGEN af de udenlandske jeg fandt kunne hamle op med den pris!


  • #5   6. mar 2013 her er der nogen dame cykler du kan kigge på, har selv købt på denne siden god service ang kontakt . men det er self noget bøvlet ved reklamation at biksen ligger i tyskland

    http://www.biker-boarder.de/shopware/Frauen-Bikes_catbrand_210_1.html


  • #6   6. mar 2013 CRC er pain in the ass hvad angår service. Har købt en Commencal hvor krankboksen er monteret med manglende spacere - de vil have mig til at pille den af og sende den retur til dem, så jeg vil nemt stå uden cykel i 2-3-4 uger, hvilket jeg ikke kan bruge til noget. Nu har jeg bestilt en ny boks i Tyskland, som jeg får i morgen sammen med nogen andre stumper jeg alligevel skulle have - men jeg ved ikke engang om jeg gider bøvlet med at sende den anden over til dem.

Kommentér på:
Cykelkøb crc/andre steder?

Annonce