{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.652 visninger | Oprettet:

Hvilken cykel???? {{forumTopicSubject}}

Hej alle jeg er på udkig efter ny landevejscykel til udelukkende motion og IKKE konkurrence.

Jeg er dog lidt i tvivl om hvad jeg skal købe. En racer eller en triathlon cykel? - alu eller carbon?

Jeg skal køre både korte og lange ture, men det er alene. Jeg har planer om at det skal være seriøs træning og ikke i søndags tempo.

mit budget er max 19000 kr alt inkl. Dvs. cykel computer pedaler og andet tilbehør.

Skal man købe færdigbygget eller få bygget en hos feks roadbikeshop el. anden forhandler?

Har kigget mest på tricykler bla TREK equinox 7 til 17000kr i danmark men omkring 13000 hvis man får den fra england el. tyskland

Har også kigget lidt på mærket red bull fra tyskland hos www.roseversand.de

Nogen der har erfaringer med dem?

Er der nogen der kan give mig lidt råd med på vejen? - Kom med meninger, for og imod det ene eller andet. Jeg er er i vildrede.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken cykel????
  • #1   28. jul 2007 Hej.
    Må jeg forslå lidt at du kan kigge efter GT´s mountain bike cykler.... De gode til forskellig kørsel uden og være for meget præget med støddæmper :)...

    Jeg har selv en GT ARROWHEAD jeg gav 5.000 cirka for den da jeg købte den for nogle år siden da jeg havde konfirmation....


  • Morten s
    Morten s Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 53
    #2   28. jul 2007 Gt Aroowhead det var alligevel det dårligeste svar jeg nogensinde har set:)


    Men ang Red bull, så er det et rigtig godt mærke, der får rigtig god kritik i det tyske magasin Tour


  • #3   28. jul 2007 Tjeck Orbeas program på www.orbea.dk. De laver fede/gode racere.

  • #4   29. jul 2007 Du kan da så købe en Pinarello montello tror da nok de kan fåes til den pris du vil gi smiley


Kommentér på:
Hvilken cykel????

Annonce