{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.736 visninger | Oprettet:

Tak for denne gang...!! {{forumTopicSubject}}

Efter 8 Mdr. på mountainbike (En spritny Bianchi JAB 7300) kaster jeg håndklædet i ringen og begynder jagten på en anden cykeltype...! Cyklen ska´ jeg indrømme fik ikke det første service ved forhandler som derved fralægger sig al ansvar! Så betalte selv for at få skiftet den bagerste kassette og ny kæde! Så var alt jo godt og cyklen kunne igen skifte normalt mellem gearne...!! Men her efter ganske få Mdr. er problemet der igen! Cyklen vil ikke skifte gear! Cyklen bliver vasket og smurt en gang i ugen og står i bryggerset om natten og får ikke frost! 99% af tiden kører den på asfalt og en enkelt grusvej en gang imellem! Har aldrig oplevet så vedligeholdelseskrævende/skrøbelige dele! Den har altså Shimano XT bagskifter så det er ingen thansen cykel! Ka´ ikke lade være med at tænke på hva´ der var sket hvis den var kommet med en tur i skoven! Så var den nok eksploderet! MØGCYKEL! Men tusind tak for al jeres bistand når jeg har haft spørgsmål...!!! ;-))))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for denne gang...!!
  • #1   14. apr 2013 Jeg ved ikke hvad du gør forkert, men det lyder som en fejl 40! hvad vasker du den i? Opvaskemiddel?

  • #2   14. apr 2013 Tjaaaa.....tror nu ikke det er cyklen som der er problemet.

    Men go' vind fremover


  • #5   14. apr 2013 Hvis det var en cykel med XT tvivler jeg på at den har gjort noget forkert, men held og lykke med ny gren af den dejlige cykelsport!

  • #6   14. apr 2013 Jeg havde en Bianchi 7400 som min første mtb og den blev brugt til det, den var beregnet til - én tur i skoven i ny og næ... Med tiden blev den heftigt opgraderet og fik klik-pedaler osv. og jeg tilbagelage flere tusinde km på den i skove rundt omkring i Jylland... Har aldrig haft nogle problemer med den, der ikke kunne fixes på en søndag med det mest basale værktøj, lidt vask og olie... Jeg solgte den for nylig, køber gav den udbudte pris, da cyklen stod nærmest som ny!

    Sagt på en anden måde: Jeg tror ikke det er cyklen, den er gal med smiley


  • Kim K
    Kim K Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   14. jul 2017 jeg har en 3 år gammel Jab 7300 der har kørt lidt hist og pist, den er aldrig blevet vasket eller serviceret....og den virker perfekt:-)

Kommentér på:
Tak for denne gang...!!

Annonce