{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.299 visninger | Oprettet:

Korte/Knickers eller lange?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Som vejret er i dag her i Sønderjylland, må det da være et vejr til at køre i Korte Cykel shorts?
Jeg har hidtil brugt knickers som lige går ned og knæene og dem har jeg sådan set været galde for.
Men hvornår skifter i fra Lange bukser eller Knickers og så til Shorts?
På overkroppen har jeg pt bare en Svedtrøje fra Hummel og så en langærmet cykeltrøje ud over.

Hvad og hvornår gør i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Korte/Knickers eller lange??
  • #1   7. maj 2013 Det er vel smag og behag - men har da selv været ude og trille en tur i dag, kun iført korte cykelbukser og t-shirt. Intet mindre end skønt, men kunne da godt mærke det blev lidt køligt da jeg gik flad på hjemturen og tempoet blev reduceret smiley
    Jeg vil sige omkring de 15 grader burde man sagtens, kunne holde varmen med kun cykelshorts og t-shirt?


  • #2   7. maj 2013 Cykler altid i korte bukser eller har jeg et par trøjer og vindvest på hvis det blæser smiley

  • #3   7. maj 2013 Når vejret er så godt som i dag (omkring de 18-20 grader) eller bedre, plejer jeg bare at have et par shorts og en tynd t-shirt på, for ellers koger jeg fuldstændig over.

    Når det bliver lidt koldere plejer jeg at snuppe en langærmet trøje udenpå, og når vinteren begynder at komme tager jeg også en skiundertrøje på, men lige gyldigt hvad bruger jeg aldrig langbukser, da jeg syntes min bevægelighed er væsentligt bedre i et sæt knickers/shorts. smiley


  • #4   7. maj 2013 Jeg har et par korte tights som jeg altid kører med, for røvens skyld..
    An på vejret har jeg enten lange underbukser fra HH og et par shorts (kører mtb), eller bare shorts.. På overkroppen er det enten skiundertrøje igen fra HH, og så t-shirt udenover, eller bare t-shirt.. Den kombi fungerer for mig hele året, om vinteren har jeg selvfølgelig også handsker, hue og skoovertræk på smiley


Kommentér på:
Korte/Knickers eller lange??

Annonce