{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Kan man bruge denne ? {{forumTopicSubject}}

Har kig på den banshee legend mk.2 som er til salg herinde!. Har en kona hei hei 100, men vil godt have en med lidt mere sjov i smiley . Kører mest i skoven ved middelfart, og kan den overhovedet bruges der? Eller slår jeg mig selv ihjel( op ad bakker osv) den er jo tung .... Hvad tænker i, inden jeg smider ferie penge i grams !!
Hilsen
Bjørn


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man bruge denne ?
  • #1   17. maj 2013 Uden at have prøvet at køre på sådan en, så tror jeg du bliver meget træt af det, medmindre du kun vil køre downhill..:)

  • #2   18. maj 2013 En Banshee Legend er kun lavet til at køre ned ad, og du vil fortryde det inderligt hvis du køber sådan en og regner med at komme ordentligt rundt på XC ruter. Der ud over ville det være spild af en god downhill cykel hvis du købte den til XC.

    Se i stedet på en Trail eller All Mountain cykel, for de kan komme rundt på XC ruterne, men er mere legesyge på nedkørslerne end en normal XC cykel. Et godt eksempel kunne være denne: http://www.cykelgalleri.dk/marked/Cykel/43850-haibike-heet-sl-26

    Ovenstående cykel er nogenlunde let, har dropper post (sådan en saddelpind er genial), ikke for meget vandring til at få cyklen op ad bakker og nok vandring til at gøre nedturen til en leg. Køb sådan en i stedet, for mere end de 160 mm vandring ville være spild hvis du ikke vil bruge det til FR/DH. smiley

    Så alt i alt; køb en cykel med maks 160 mm vandring hvis du vil rundt i bakkerne her i DK, og glem den Banshee Legend, for du kommer aldrig op ad bakkerne med den mængde vandring og vægt.


Kommentér på:
Kan man bruge denne ?

Annonce