{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Hvad er den værd? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at lure mig varm på en racer med carbonramme og i den forbindelse vil cykelhandleren godt byde ind med en pris for min nuværende. Prisen han vil give ved jeg ikke i nu men ville gerne høre hvad i måske mener hvad man kan få for sådan en ved privat salg.

Cyklen kan i se i min profil. Cykelcomputer, pedaler og dunkholdere kommer af. Så den står som når man køber den i butikken. Det er det han vil give en pris på.

Cyklen er fra 7 måned sidste år og har kørt lige knap 700km nu. Aldrig i regnvejr eller vinter og står i køkkenet når jeg ikke kører. Så den står som ny smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er den værd?
  • #1   19. maj 2013 Det med at sælge til en forhandler er garanti for at du får meget mindre end du forventer, de byder aldrig over den pris de selv kan købe for samt er den brugt så står de selv for garanti, du vil med sikkerhed få noget lig det dobbelte ved at sælge den privat.

    En desideret pris vil jeg ikke give dig men forvent ikke meget mere end 5000kr hvis du køber en dyrere ny men det er nu det er et godt tidspunkt at sælge den privat og ville den nok gå for ca 7000/7500kr smiley


  • #2   19. maj 2013 Nej jeg var godt klar over prisen var lav men det er jo stadig rart at høre andre.
    Så kan jeg jo altid se hvad han ender med at byde.. Det afhænger jo også af hvad han giver af "rabat" på den nye smiley
    Så er det jo ikke sikkert det er så slemt igen. Er selvfølgelig godt klar over at uanset hvad ville det bedste være at købe i ren handel.

    Men må jo vente og se hvad han regner sig frem til smiley


  • #3   19. maj 2013 Ja rabat skal jeg nu nok få på den nye også. Så må jeg se hvad han kommer tilbage med af pris i bytte.
    Da jeg købte den af ham var han nu meget fin så mon ikke han er det igen smiley


Kommentér på:
Hvad er den værd?

Annonce