{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

Nichlas
Nichlas
Tilmeldt:
2. nov 2007
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 20

Yt Noton 2.0 Brug i bikepark og større DH områder? {{forumTopicSubject}}

Ja som min overskrift nok siger lidt. Kan en Yt noton 2.0 bruges all mountain?` http://www.yt-industries.com/shop/de/Bikes/Noton2.0
Ville gerne have fat i en, der både kan klare det her herhjemme også de fleste spor i Europa. Det vigtigste er, kan den køres i bike-parks og på store Dh spor? Har kigget på en Downhill cykel. Men altså der er så få spor herhjemme. Så synes ikke rigtigt det kan betale sig. Men hvis i har andre forslag til cykler må i meget gerne sige til tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yt Noton 2.0 Brug i bikepark og større DH områder?
  • #1   26. maj 2013 Jeg har klaret mig helt fint med de 170-180 mm vandring min Trek har når jeg har været afsted til udlandet, så jeg ville sige at en cykel med den mængde vandring fint kan bruges til DH spor uden for Danmarks grænser. Dog kan jeg godt mærke at en rigtig DH cykel er mere behagelig på sporene i udlandet, men det har aldrig været et problem for mig at komme ned ad bakke når jeg har været afsted, på trods af de 30 mm mindre vandring.

    Så ja, den burde sagtens kunne bruges i udlandet også. Tror for resten jeg så et par stykker af dem da jeg var i Winterberg for to uger siden, og det virkede til at de klarede det helt fint selvom det går meget stejlt nedad. smiley


Kommentér på:
Yt Noton 2.0 Brug i bikepark og større DH områder?

Annonce