{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.303 visninger | Oprettet:

Mikkel E
Mikkel E
Tilmeldt:
20. jun 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken en havde i valgt ?
  • #2   23. jun 2013 Jeg havde snuppet Cube'en.

  • #3   23. jun 2013 Jeg havde taget cuben smiley hvis man skal have noget ud af at købe en specialized skal man lige en tand længere op så du får deres brain i gaflen i stedet.

  • #4   23. jun 2013 Raven - Super fedt bagstag som giver en fed afdæmpning og opleves som en blanding imellem hardtail og fullsus. Man kan blive siddende i sadlen i langt flere situationer og baghjulet bliver lettere på jorden.

  • #5   23. jun 2013 cube.. ny top ramme i 2013 der er 100g lettere end 2012. straightpull nav, flex i ramme men også i syntace saddel pinden.

  • Mikkel E
    Mikkel E Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #6   13. jul 2013 Hej,

    har en cube elite super hpc race 29 og en scott scale 920 på hånden. Er dog stadig lidt i tvivl. Da man høre meget godt om scott's rammer. Men Cuben har sram x0 og vejer 0.8 kg mindre end scotten. Scotten har xt i bag og slx for og en fox gaffel.
    Der er en pris forskel på 800 kr Så er sku lidt i tvivl. Grunden til jeg sammenligner 920 istedet for 910 eren, er at alle næsten har udsolgt af denne model. Og jeg ikke rigtig har haft held med af få en go pris på denne cykel. ( 910 )

    Er der nogen her inde, som køre på en af overstående cykler med samme udstyr ? Som kan fortælle noget som taler for eller imod ?

    Vh

    Mikkel


Kommentér på:
Hvilken en havde i valgt ?

Annonce