{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bagskifter
  • #1   23. jun 2013 Nej det kan det ikke smiley

  • #2   23. jun 2013 Som Anders skriver nej ....

    Tænk på at en 9 og 10 speed kassette næsten er identisk i str. bortset fra en 1 mm skive der ligger under 10 speed (på et 9 speed body)

    Nå, men du kan så hurtig regne ud, at hvis der er 1 gear mere på den samme bredde, er selve indekset i bagskifteren meget forskellig på 9 vs 10 speed og er derfor ikke kompatibel med hinanden.


  • Lars A. U
    Lars A. U Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #3   23. jun 2013 Også skal du skifte kæde for kæde har til selve 9 speed og 10 speed...

  • #4   23. jun 2013 Ok. Ville bare lige høre, inden jeg prøvede at montere en 10speed skifter til en 9speed kassette.

  • Lars A. U
    Lars A. U Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #5   23. jun 2013 Det kan du ikke bruge, skal være 9 speed skifter og kassette passe sammen.
    Hvis du har 10 Speed skifter skal du have en 10 på kassette. Og skal også have en 10 speed kæde.


  • #6   23. jun 2013 Nå for søren... Gad vide hvordan min gamle racer så klarede 1. sæson med sådan et setup smiley mit virkede upåklageligt
    Der er ikke indeks i bagskifteren, det hele foregår i grebet


  • #7   24. jun 2013 Tommy ret simpelt, en mtb bagskifter har ikke samme udveksling som en landevejs bagskifter.

    Kristian

    Man kan gå fra 8sp til 9 speed med samme mtb bagskifter skal du have 10sp skal du have en ny bagskifter sammen med skiftegreb og cassette/kæde.

    Forskel på en 8/9sp bagskifter er at udveksling i parallelogram ikke er den samme, der er også som Tommy siger forskel på index som ligger i greb men index er ikke hele forskel på en 9sp serie og en 10sp serie.


Kommentér på:
bagskifter

Annonce