{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.000 visninger | Oprettet:

Garmin edge 810 {{forumTopicSubject}}

Hej CG

Er der nogle af jer der ved om man kan tegne en rute og så få Gamin edge 810 til at navigere den rute som man har tegnet, hvordan gør man???

Eller kan man zoome så meget ind på Garminen at man kan se hvilke vejnavn den har og sådan

Mvh Nikolaj


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garmin edge 810
  • #1   18. jul 2013 Jeg har en garmin 800 med europa kort og ja den har rutevejledning ligesom du kender fra gps'er til biler. Du kan via gamin connect selv tegne den rute du har lyst til. Du kan downloade en allerede tegnet rute dvs ruter som andre har kørt og uploadet på garmin connect. Du kan ligeledes indtaste en adresse direte på gps'en og så finde vej. Når du tegner en rute er det super nemt. Stregen følger helt automatisk vejene, ikke ligesom mange internetsider hvor du selv skal sørge for at stregen ligger på vejen. Jeg er ovenud lykkelig for min edge 800 og er ret sikker på at edge 810 har de samme funktioner plus nogle andre

  • #2   18. jul 2013 Men hvordan gør jeg på Garmin Connect? kan du lave en lille guide?


  • #3   18. jul 2013 Har du oprettet en bruger ?

    Så går du ind i PLANLÆG --> BANER og så ude i højre side kan du trykke OPRET BANE


  • #4   18. jul 2013 Ja det har jeg, men navigere den når det er under bane?

  • #5   18. jul 2013 Ja når du så har lavet en bane og overført den til gps'en skal du på gps'en gøre følgende; BANER - og ja så vælger du banen - så trykker du på fastnøglen - så kommer du ind i en menu hvor der står svingvejledning - det skal du sætte TIL

  • #6   18. jul 2013 Altså du trykker på fasnøglen INDEN du trykker GO

  • #7   18. jul 2013 Tak! Ved du så hvordan man indstiller den til kun at køre på landeveje og cykel stier, vil ikke ind på noget grus da jeg skal køre på landevejscykel (-:

  • #8   18. jul 2013 Når du tegner banen på garmin connect kan du i højre side vælge BLIV PÅ VEJE men jeg har været ude for at den så har taget mig ud på en grusvej så det spørgsmål søger jeg selv svar på. Jeg ved du på gpsen kan vælge UNDGÅ GRUSVEJE men det tager den ikke højde for hvis det er en rute du allerede har tegnet på connect. Jeg tror kun det er til hvis du taster en adresse ind på selve gpsen.

  • #9   19. jul 2013 okay tusinde tak!

Kommentér på:
Garmin edge 810

Annonce