{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.367 visninger | Oprettet:

racer som pendler cykel? {{forumTopicSubject}}

Jeg kigger efter en cykel til pendling 15 Km hver vej (fra Sydhaven til Herlev)

Jeg har nærmest kun haft citybike's men overvejer kraftigt om en racer cykel kan være et alternativ, da jeg måske er blevet lidt "træt" af citybikes.

Jeg har kigget på en cykel som denne http://cykelexperten.dk/cannondale-caad8-sora-2013 men jeg kunne godt tænke mig at høre om der er andre gode bud, og tips til pendling med racer cykel?

Jeg har også kigget på Trek's Dual Sport cykler men er itvivl om det er noget, http://www.trekbikes.com/dk/da/bikes/town/dual_sport/crossrip

Bør jeg være nervøs for evt punktering? Er det evt noget man kan gøre/til købe for at minimere muligheden for punktering?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  racer som pendler cykel?
  • #1   29. aug 2013 Med dækindlæg behøver det ikke være så slemt med punkteringer, men du sidder mere foroverbøjet på en racer, hvilket jeg ikke synes er særlig godt til hverdagsbrug.

  • Alfons Å
    Alfons Å Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 30
    #2   29. aug 2013 Jeg tænker at den sidste du linker - er vel vægt mæssig tæt på en god MTB,

    Jeg pendler selv hele året - og skifter mellem 3 forskellige cykler afhængig af vejret.

    Jeg har bygget en vintercykel - et-gear med baghjulsbremse - på et MTB stel. den køre fremragende....


  • Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
    #3   29. aug 2013 Er selv på jagt efter en pendler. Og er kommet lidt frem til det nok skal være lidt a la en flatbar racer eller hybrid. (Ved ikke om det er lidt det samme) Men det er udelukkende for komforten. Dog tvinger mit budget mig nok lidt mere over imod en let citybike. smiley

Kommentér på:
racer som pendler cykel?

Annonce