{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.315 visninger | Oprettet:

Tommy B
Tommy B
Tilmeldt:
20. sep 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Skærm til 28x2.15 dæk? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg har nu googlet som en sindsyg og læst hist og her, i et forsøg på at finde nogle pæne skærme (Gerne nogle curved) som kan monteres, efter behov, på min fixie/mtb.

Der sidder Schwalbe Big Apple 28 x 2.15 på, og jeg kunne godt tænke mig nogle skærme ala SKS eller Hebie, men de er bare ikke brede nok, dem jeg finder! smiley

Er der nogle der måske ved noget, kender et sted hvor jeg muligvis ikke har kigget el.l.? Det er ved at drive mig til vanvid, og jeg nægter simpelthen at køre når der er vådt, uden skærme. Så hellere bilen, men det kommer der jo ikke meget motion ud af smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skærm til 28x2.15 dæk?
  • #1   21. sep 2013 Google bluemels 28x2,1 - 2,35

  • #2   21. sep 2013 Noassface skærme

  • Tommy B
    Tommy B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   21. sep 2013 Det lyder lovende, MB - Tak for det .)

    nicolai s, du forstod tydeligvis ikke mit spørgsmål, eller så valgte du at ignorere det, men godt forsøg.


  • #4   22. sep 2013 Er sks skærme pæne ? Nej vel

  • Tommy B
    Tommy B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   22. sep 2013 nicolai s, det er langt pænere end noass face skærme, til min cykel.

    En anden gang, så hold dig til emnet, i stedet for at prøve at hælde dine personlige meninger ned over trådstarters hoved. Der er ingen som har spurgt dig, eller nogen andre, om deres personlige smag til skærme. Den beslutning ER blevet taget, men det kan du så tydeligvis ikke helt overskue at forstå, desværre.


  • #6   22. sep 2013 Jeg er lige med på en lytter, har samme problem når jeg kører på min pendler.
    De billige plast 'flapper' til at sætte under sadlen holder bare ikke til mere end 2mins i regn


  • #7   24. sep 2013 Tag da en humør pille ! Jeg prøvede at hjælpe dig så kan man da sige at det er ikke lige det jeg søger så ellers tak ! Ik smiley

  • Tommy B
    Tommy B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #8   28. sep 2013 Jeg understregede tydeligt hvad jeg søgte - Det er dig der ikke magtede at forstå det smiley

    Gustav, jeg har fundet et sæt der passer, lavet til MTB. Nu skal jeg bare i gang med at lave mine egne beslag, da de ikke helt fungerer på mit stel, som ikke har noget øje eller andet til formålet - Så har jeg da noget at lave på værkstedet smiley


Kommentér på:
Skærm til 28x2.15 dæk?

Annonce