{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hometrainer der sættes til TV
  • #1   5. okt 2013 Halløj...

    Jeg er selv på udkig, og markedet er til at blive liiidt rundtosset af... Men jeg er kommet frem til, at til prisen, så vil vælge en BKOOL som kan erhverves til kr. 3499,- Og for et sted mellem 5-8 € pr måned, så har man adgang til alle tour de France og et HAV af andre sjovt til, online...

    Brugt markedet bugner af gl. Tacx modeller - ikke noget galt med dem!! Men for søren hvor vil sælgerne nødigt af med dem (Priserne er vildt høje). De nye Tacx modeller kræver en del af din pc, såsom fx. seperat grafikkort og en ikke alt for gl. processor.

    Der er så også et mærke der hedder ELITE, dem har jeg også læst en del om, skullle være ret så gode, men er endnu dyere...

    Sum og Summarum = EN jungle... JEG har valgt at støtte mig op af den viden jeg har fundet frem til ved at læse en del både herinde (Søge feltet oppe Th), samt på en masse sider på nettet - Happy hunting smiley


  • #2   5. okt 2013 Generelt er alle Hometrainere rigtig dyre.
    Jeg har netop solgt min Tacx iFlow Multiplayer da jeg ikke brød mig om måden den virkede på mht. bremse og friløb.

    Det var en relativ billig trainer og skal man have noget rigtig godt skal man over iFlow niveau.
    Køb endelig en med friløb ... det andet med bremse af dit friløb dur simpelthen ikke.

    Du skal nok se om du kan finde en iGenius eller iVortex trainer fra Tacx
    Ellers Elite


  • #3   5. okt 2013 Forvent ikke at hometrainer kan erstatte din træning ....vil være min start sætning ...;)
    Har du ikke mulighed for at komme ud på landevejen eller til fx spinning så er hometrainer et fantastisk alternativ ...forvent din træning ikke bliver mere end 1 - 1 1/2 time i længden (Du orker med sikkerhed ikke længere)
    Jeg har prøvet forskellige og man kan venne sig til alle sammen og det med bremsen føler jeg ikke er det store problem (jeg træner også mest opad ;))))
    Til sidst så har jeg hørt meget pm den "nye" BKOOL men aldrig set eller prøvet den....(det er godt det jeg har hørt) selvom jeg til enhver tid vil anbefale en tacx ....og du kan sagtens leve en en der kun kan 7-8 % i stigning/modstand, så længde du ser din hometrainer som en der kan holde din træning vedlige og ikke øge,...

    Håber det har hjulpet.


  • #4   5. okt 2013 Jeg skal spinne en gang om ugen, og planen er så at bruge Hometraineren en time eller 2 en gang eller 2 ugentligt.
    Er godt klar over den nok ikke fremmer min præstation en hel masse, men grundlaget for at få den er at holde en fornuftig grundform til at raceren kommer på vejen igen.
    Men vil vildt gerne have en man kan sætte til tv ' et så man kan køre etaper. Må uden tvivl være sjovere end at køre ud i ingenting, samtidig med man bare holder stille.
    Er generelt ikke så meget til alene-sport, da mit konkurrence gen er enormt.

    Hvad prisklasse kan jeg forvente at få noget rimeligt i? Håber lidt det kan holde sig under 2000,-


  • #6   5. okt 2013 Det kan jeg godt se så. Måske jeg skulle prøve det der MTB igen så smiley

Kommentér på:
Hometrainer der sættes til TV

Annonce