{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.775 visninger | Oprettet:

DUSØR 10.000,- kr {{forumTopicSubject}}

Dusør på 10.000,- kr gives for oplysninger der fører til fremkomsten af min Colnago Extreme C racer.
Cyklen blev stjålet fra min stue ved indbrud fredag morgen ved 9-tiden på min adresse i Vejle vestby.

Udstyr da den blev stjålet:
Colnago Extreme C 52 cm sloop
Shimano Dura Ace 9000 11-speed Compact
Mavic Ksyrium SL hjulsæt
PRO Stealth styr indfarvet i rammens farver.

Cyklen kan ses i Sram Red opsætning på min profil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DUSØR 10.000,- kr
  • #1   22. nov 2013 F... hvor er det bare noget lort at man ikke kan beholde sine ting i fred, Skal nok holde øjne åbne håber du finder den, ellers den fedeste nago jeg har set længe

  • #2   22. nov 2013 Det er så træls. Fik selv stjålet min Cannondale onBIKE no. 82/250 i går. Det er utroligt, folk ikke kan kende forskel på DIT og MIT! smiley

    - Håber du finder din cykel!


  • Mikkel s
    Mikkel s Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 112
    #5   22. nov 2013 Heldigvis er der forsikring på?

  • Otto S
    Otto S Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #6   22. nov 2013 Hvis du evt. vil efterlyse den andre steder, så prøv via "efterlyseren.dk" på Facebook. Mvh.

  • #7   22. nov 2013 Forsikringsselskabet kalder det for liebhaberi og vil kun erstatte et beløb op til en alm. cykel...
    Dvs at jeg nok har tabt 40-50.000,- på det tyveri smiley


  • Maller
    Maller Tilmeldt:
    aug 2013

    Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 190
    #8   23. nov 2013 Du har vel forsikret dig med en udvidet cykelforsikring... det giver jo lidt sog selv at de ikke erstatter en så dyr cykel uden smiley men når det er sagt så er det da pisse irriterende man ikke kan have noget i fred mere smiley

Kommentér på:
DUSØR 10.000,- kr

Annonce