{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Samarbejdspartner søges til cykelprojekt i København {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg er iværksætter på deltid ved siden af mit jura-studie, og søger i den forbindelse en samarbejdspartner til et af mine kommende projekter, der forventes lanceret i foråret/sommeren 2014.

Du vil få samme rettigheder, samme størrelse andel, og have samme ansvar som jeg (både økonomisk, juridisk såvel som ledelsesmæssigt)

Projektet kan ikke offentliggøres lige foreløbigt, da det er i fortsat er på tegnebrættet. Dog er det på kanten til take-off.
I dette opslag kan det kun oplyses, at det omhandler cykelreparation på en ny måde, der ikke har set dagens lys endnu.
Ved nærmere aftale vil projektets indhold naturligvis blive delt, såfremt du fremstår som en loyal person, der passer til nedenstående kriterier. Desuden forelægger der krav om udfyldelse af en samarbejds- og fortrolighedsformular i forbindelse med deltagelse projektet.

Jeg søger en, som:
- Kan fungere godt i teams
- Har iværksætter-lyst og lyst til at skabe ting
- Er over 18 år
- Er tålmodig (iværksætteri tager tid og kan volde store irritationer)
- Har et gå-på-mod, som selv Martin Thorborg vil tage hatten af for.
- Har erfaring inden for cykelsport (min. 3 års erfaring)
- Har erfaring med cykelreparation (udlært cykelmekaniker er en klar fordel)
- Er bosat i Københavnsområdet.
- Har tid til at drive en virksomhed i vækst på daglig basis, i samarbejde med mig.
- Har erhvervserfaring eller uddannelse, der kunne gavne projektet.

Kan du sige ja til alle tingene ovenfor, og er du frisk på at blive en del et projekt med en stærk fremtid, så send en ansøgning med hvorfor det lige netop er dig, der er den perfekte kandidat til:

tk@advokaternes-hr.dk


Jeg glæder mig til at høre fra jer derude smiley

Med venlig hilsen Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samarbejdspartner søges til cykelprojekt i København
  • #1   10. dec 2013 Tror du får svært ved at fine seriøse samarbejdspartnere når du ikke vil ud med hvad det går ud på.

  • #2   10. dec 2013 Jeg vil skam også ud med det, såfremt du underskriver ovennævnte formular (kræver dog at der sendes en ansøgning og at du kommer i betragtning).

  • #3   10. dec 2013 Jeg er ikke interesseret. Men fin formular, men du skal dog ikke forvente mange seriøse kandidater når det eneste du beder om er oplysninger om folk uden at fortælle dem hvad du forventer og hvad det går ud på. Bare det jeg mente smiley

  • #5   11. dec 2013 Helt enig med Martin J, som en efterhånden kedelig tendens på dette forum, ser Martin P kun hullerne i osten. Synes netop det lægger op til seriøse ansøgninger. Held og lykke med det. smiley

  • #6   11. dec 2013 Martin P: Må indrømme at jeg selv synes, at jeg sætter nogle klare forventninger op.

    Martin J og Martin L: Jeg takker for jeres opbakning.


  • Michael S-P
    Michael S-P Tilmeldt:
    jul 2008

    Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 34
    #8   12. dec 2013 ...spændende, glæder mig til at høre om hvad en anderledes cykelrep. går ud på smiley
    /Michael


Kommentér på:
Samarbejdspartner søges til cykelprojekt i København

Annonce