{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Forslag til forsikring ? {{forumTopicSubject}}

Hej CG

Overvejer at købe en ny og noget dyrere cykel, end den jeg har nu...mit nuværende forsikrings selskab (FDM) forsikre kun op til 40.000kr, så deres forslag var at finde et andet selskab - er der nogen af jer der kan anbefale et selskab, leder udelukkende efter en cykelforsikring, da jeg iøvrigt er godt tilfreds med FDM smiley

Så hvor er din cykel forsikret og hvad koster det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til forsikring ?
  • #1   17. feb 2014 Gf kan vist heller ikke anbefales. det er en måned siden min cykel blev stjålet. Der er gået 14 dage siden de fik billeder, kvitteringer,låsebevis og jeg har stadig ikke hørt om den er fundet eller om den skal erstattes. Og der er vist også en max dækning på 30.000kr. Jeg giver ca 650kr om året i tillæg.

    Tror kun tryg/max levig har din ønskede forsikring. Som kræver indbo ved tryg
    Så jeg følger lige med, da jeg er godt træt af GF.



  • #2   17. feb 2014 Max Levig. Men som Tonny skriver, så skal du have alle dine forsikringer der.

  • #3   17. feb 2014 Jeg har alle mine forsikringer hos tryg 2 biler fritid/ulykke og indbo alm indbo dækker en cykel op til 12.000 udvidet op til 28.000 og næste sats er 44.000 og tror det koster 800-1000kr om året extra at få det med i sin indbo

    Men man har jo ikke råd til at lade være


  • #4   17. feb 2014 Topdanmark har en fin forsikring, som også dækker ved styrt til løb/træning.

  • #5   17. feb 2014 Topdanmark her, aldrig haft problemer med dem smiley

  • #7   18. feb 2014 Rettelse.
    Det var ikke GF's skyld, tiden er kørt i langdrag. Det er politiet's fejl, de skrev aldrig den tyveri anmeldelse, som de ''lavede'' da jeg ringede.


Kommentér på:
Forslag til forsikring ?

Annonce