{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med specialized epic comp??
  • #1   22. feb 2014 Har haft en comp 2012 i 26er . Havde den desværre i en for stor størrelse for de er lange i rammen så det ska du være opmærksom på . Køreoplevelsen er super god dog . Stiv i rammen og styre godt i svingene . En anelse let i fronten på de stejle bakker men overall rigtig god . Det eneste jeg har i mod dem er deres efter min mening fremragene brain shock . De ska serviceres min en gang om året alt efter køremønster og det er en post på ca 1500 hver gang hvis der ik er noget galt med smiley den . Men ud over det ville jeg godt eje en mere og kommer nok os til det igen smiley

  • #2   22. feb 2014 Jeg køre på en epic comp Carbon og den er jeg yderst tilfreds med har intet problem haft og skulle jeg skifte blev det klart en cykel magen til

  • #3   22. feb 2014 Dan S: Du skal også servicere alle andre dæmpere, det er ikke kun Brain... Og ligesom på alle andre dæmpere kan man også lave et lille service på den, for at forlænge tiden mellem de store eftersyn smiley

  • #4   22. feb 2014 Ok det er min fejl så . Troede ik man ku få aircan delen ned over enden af dæmperen pga den stål slange der går ud der . Fint hvis man ka smiley

  • #5   22. feb 2014 Er det ikke et krav at du får skiftet den 1 gang om året? (ombyttet)

    Det var ihvertfald hvad jeg fik at vide da jeg købte min Epic comp. som iøvrigt er den fedeste MTB af dem jeg har været igennem.


  • Peder P
    Peder P Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 6 Emner: 25 Svar: 166
    #7   23. feb 2014 Fed fed cykel smiley bliver man træt af brain-omkostninger kan man smide en almindelig Fox dæmper på. Det kan man dog ikke med 2014, da den deler sig i to ben og integreres i rammen. Men man kan med 2013 modellen. Jeg er meget glad for min.

Kommentér på:
Erfaring med specialized epic comp??

Annonce