{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.454 visninger | Oprettet:

Gps cykel computer {{forumTopicSubject}}

Går i tankerne om en gps computer til cyklen og har kigget lidt på mio cyclo 300 men er det en god enhed spøger jeg så panelet om smiley eller hedder det garmin?

Vil gerne ku se højde meter, fart, gennemsnit osv. Men også en ok gps.
Og måske en der understøtter Apple app.

Har i nogle erfaringer lytter jeg gerne.

Mvh Steffen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gps cykel computer
  • Efre
    Efre Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 79
    #2   27. mar 2014 Jeg ville vælge Garmin, har haft en Bryton Rider 50, syntes det er noget rod med deres hjemmeside, så har nu købt en Garmin 800
    har også en Garmin 200 som virker super fint, men smag og behag


  • #3   27. mar 2014 Bryton fungere fint til prisen, Garmim er bedre men det dyre. Har haft begge. Garmins hjemmeside er dog mere brugervenlig. Har en Bryton 40 nu og den er jeg glade for.

    Ang højdemeter, så er det ikke voldsomt brugbart. Det styres af lufttryk. Så den får altså ikke alt med.

    Hvad mener du med appel app?


  • #4   27. mar 2014 Jeg har en Bryton rider 20.

    Jeg syntes det er meget fint. deres hjemmeside fungere også meget godt. Jeg har ikke haft nogle problemer. Syntes det er meget lige til.

    Som Michael siger er den ikke helt nøjagtig på højdemeter. Men man får en fin ide om hvor meget man har kørt


  • #5   27. mar 2014 Tak for jeres kommentarer smiley

    Jeg mente med en app om man kunne sync data fra gps til sin Tlf. Men som jeg kan se det kan man det på garmin?



  • #6   27. mar 2014 Altså 510 og 810 garmin kan via bluetooth sende live data fra enhed til telefon og så til garmin site. Har personligt ikke set det som jeg tror du mener.

    alle gps enheder kan dog sync med endomondo/strava, som du så vil kunne se på din mobil i din endomondo/strava app


  • #7   28. mar 2014 https://itunes.apple.com/us/app/garmin-connect-mobile/id583446403?mt=8

    Det er denne du mener, ja det er kun Garmin der har dette, og kun til 810/510



  • #8   28. mar 2014 Ja sgu da Michael smiley
    Tror jeg hopper på en 810. Kan godt lide der er lidt større skærm på den.
    Og så er der flere i cykel klubben der har den, så kan man jo få lidt erfaringer fra dem.

    Tusinde tak til dig Michael og alle i andre. God weekend

    Mvh


  • #9   28. mar 2014 Jeg har en garmin 810, fuld tilfreds, navigerer præcis og hurtig

    Kan alt du efterlyser og streamer data via bluetooth til telefon og computer

    Garmin har også lavet en app, hvor alle dine data kan være - som michal også linker til smiley


  • Apollon
    Apollon Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 9 Følgere: 47 Cykler: 6 Emner: 38 Svar: 346
    #10   28. mar 2014 ang. højdemeter, så fanger min garmin 800, dem skide godt.. hvis/når jeg køre omgange fx 10 i træk, så når jeg ser på min højde kurve, så er den totalt ens over de 10 omgange..

    man skal bare huske at den lige skal have 2-5min inden cykel turen udenfor for at kunne kalibrerer smiley


Kommentér på:
Gps cykel computer

Annonce