{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.322 visninger | Oprettet:

Bedste klikpedaler MTB {{forumTopicSubject}}

Jeg er vandt til at køre shimano spd klikpedaler på min MTB og er egentlig ret godt tilfreds med dem de vejer dog en del. Nu har jeg så fået en brugt mtb og der sidder LOOK S-track pedaler på. De er lette og ser gode ud i kvaliteten og ham der havde cyklen før var a licens rytter så de burde være gode.
Er der nogle der har erfaringer med dem? Er de nemme at ramme med skoen? Er de problemfrie?
Tak for svar - Lars


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste klikpedaler MTB
  • #1   27. aug 2014 Har dem selv, og synes de er LORT! ej, de er okay, men var gladere for mine egg beaters på min gamle cykel. Lejerne er også begyndt at "snakke" allerede efter et år. Men spd er vidst det mest holdbare. Sådan en sæt xt pedaler holder mig bekendt for evigt.

  • #3   27. aug 2014 Køre med Time atac, har kørt med spd og synes ikke jeg stod godt nok fast, selvom de var spændt så stramt de kunne.

  • #4   27. aug 2014 Time Atac. Ingen over ingen ved siden af!

  • #5   27. aug 2014 Er glad for mine xt pedaler. Jeg prøvede med crankbrothers, men gik tilbage til SPD igen. Dem føler jeg mig bedst tilpas med.
    Mht vægt, medmindre du er vægt fanatiker er det jo ligemeget. Mærker du om din drikkedunk er fuld eller Tom når du cykler?


  • #6   27. aug 2014 Nå det der delte meninger om kan jeg se!!
    Da jeg skulle prøvekøre cyklen lånte jeg sælgers cykelsko (med look s-track) men jeg synes ikke de var så nemme at træde i, det ska siges - jeg kørte max 1km med dem så ku ik nå at vurdere det så godt.
    Nå men jeg tester dem nu jeg har dem så melder jeg lige tilbage hva jeg selv synes er bedst a de to.
    Ps time atach har jeg ikke.


Kommentér på:
Bedste klikpedaler MTB

Annonce