{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

Ib N
Ib N
Tilmeldt:
17. okt 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 34

fox ctd bagdæmper {{forumTopicSubject}}

Hej. Til jer der ude der køre med Fox ctd bag dæmper
Dem af jer der har remote bruger i det eller køre i altid trail/climp/desent.
Og jer der køre uden remote savner i det eller køre i bare altid trail
eller er det til at ænder mens man køre uden remote


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fox ctd bagdæmper
  • #1   28. okt 2014 Jeg ændre det tre fire gange i løbet af en tur, kun når det giver den største fordel.
    Jeg har ikke remote


  • Maller
    Maller Tilmeldt:
    aug 2013

    Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 190
    #2   28. okt 2014 Det kommer vel an på hvor god din ramme er til at modvirke voblen, jeg kører selv med en ctd uden remote på min Giant anthem og den står altid i trail eller descend, bruger aldrig climb. Det handler meget om at få indstillet dæmper rigtigt så det ikke er nødvendig at låse den smiley har fået remote på min forgaffel ctd factory og det hader jeg at køre med, jeg syntes ikke det er nødvendigt og kan se at mange der fokuserer på at låse og åbne bliver ukoncentreret på sporet og ikke kører stærkere alligevel...

  • #3   28. okt 2014 Kører med Remote og bruger det meget! Efter lidt tilvænning er det lige så meget pr automatik sim gear og bremse. Kører 80% i trail, climb på de stejleste stigninger i Svanninge Bakker og lejlighedsvis descent.
    Kan virkelig mærke forskel på trail og climb på stigningerne, især da jeg ikke kan stå op og træde pga en "dum" ankel..... Så har lidt også ret!


  • #4   28. okt 2014 Som regel kører jeg bare Descent på forgaflen også Trail trin 1 på bagdæmper (men det kræver selvfølgelig man har trail adjust). Jeg har ingen remote, men jeg skifter stort set aldrig medmindre jeg ender på landevej.

  • #5   28. okt 2014 Har ctd med remote og bruger det meget. Trail 70% climb 20% 10%. Climb funktionen er meget mærkbar og lækker på lange landevejs stykker.

  • #6   28. okt 2014 Har en CTD på min Giant Anthem X29 og bruger konsekvent decent indstillingen nå jeg er på sporet og ellers trail på vej til og fra skoven, bruger stort set aldrig Climb

  • Ib N
    Ib N Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 34
    #7   28. okt 2014 Hej jeg takker for svarene. smiley

Kommentér på:
fox ctd bagdæmper

Annonce