{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bkool tilslutning til IPad ?
  • #1   30. okt 2014 Hej.. Har selv den hvide og den kører kun ANT+ så hvis man eksempelvis har en Xperia z3 compact(Indbygget ANT+) eller en Ipad med ant+ adaptor kan man køre det på den..

  • #2   30. okt 2014 Okay.
    Er det ligemeget hvilken ant+ adapter man køber til sin iPad ?


  • #3   30. okt 2014 Denne fra Wahoo skulle virke med det meste, hvis din iPad bruger den brede type stik.
    http://www.pulsure.dk/shop/smartphones/iphone/wahoo+fisica+sensor+key.html

    Ring til dem og få en snak om kompatibilitet.

    Pas på med at købe Garmins Ant+ adapter...den virker kun med Garmin apps.


  • #4   30. okt 2014 Okay Tak.
    Jeg har det smalle stik i min iPad.
    Men jeg kan prøve at ringe til dem.


  • #5   30. okt 2014 Rippet fra Wahoofitness.com:

    A Special Note about ANT+ and iPhone 5 and beyond

    The iPhone 5 and all subsequent iPhones use the Lightning connector. That means the Wahoo Ant+ Key will not connect directly to the iPhone. However, if you use the converter cable that converts 30-pin connector to Lightning, you can use a Wahoo ANT+ Key with our apps. Connect the Wahoo ANT+ Key to the 30-pin end of the cable, and the Lightning end to the iPhone.




  • #6   31. okt 2014 Super. Tak.
    Jeg har bestilt smiley


  • #8   26. nov 2014 Hej. Nej jeg har ikke fået det til at virke.
    Min ant+ dongle virker (den er blevet testet på en iPhone4)
    Så jeg mistænker den adapter som jeg sætter mellem min iPad/iPhone5 og min ant+ dongle for ikke at virke.


  • #10   26. nov 2014 Ja sig endelig til hvis du finder noget

  • #11   26. nov 2014 Lad mig lige slå fast at kun originale Apple Ligthning kabler vil virke sammen med enten Wahoo's eller Tacx Ant+ adapter.
    Uoriginale (billige) kabler vil ikke virke.

    Jeg mener at have læst/hørt at der mangler et signal i de billige kabler.
    Indmaden i stikkene er ikke ens på orig. og uorig.

    Klippet fra en udtalelse om netop det at bruge iPad sammen med en Tacx trainer, underbygger min forholdsvis lille viden omkring emnet.
    Jeg bruger selv Ant+ sammen med noget cykeludstyr og kender derfor lidt til emnet smiley

    In the event you have a newer iPad with the new Lightning port instead of the 30-pin port, you’ll need to pickup Apple’s adapter for it. The Wahoo ANT+ Key works with the Lightning adapter (though, beware that Wahoo notes that they have seen some problems with non-official knockoff Lightning adapters that are typically cheaper).


  • #12   26. nov 2014 http://www.feltet.dk/forum/read.php?4,432707,432715

    Måske kan du få lidt humør tilbage her.

    Det beviser da at det kan virke smiley


  • #14   5. jan 2015 Hej i dag fik jeg endelig min iPad til at virke med den hvide Bkool hometrainer smiley

    Er der nogle af jer som ved hvordan jeg får min træning over i gamin connect? (Eller endomondo og Strava)
    Uden brug af en pc?


Kommentér på:
Bkool tilslutning til IPad ?

Annonce