{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.274 visninger | Oprettet:

rasmus p
rasmus p
Tilmeldt:
14. apr 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Ny MTB {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er ved at kikke på en ny MTB til at køre til og fra job på. det er ikke til det store vilde offroad kørsel men bare fordi at jeg bedst kan lide at køre på MTB at jeg vælger denne type cykel.

Jeg har kikket på 2-3 forskellige og jeg ville høre hva folks holdninger til de cykler var.. i 2000 4000 kr klassen

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

på forhånd tak for hjælpen Rasmus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny MTB
  • rasmus p
    rasmus p Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #1   14. apr 2006 nå okay de øverste link går til samme side.. men det er modellerne DIRT og ETC 500

  • #2   14. apr 2006 kan ikke se nogle af linkene, men,

    vil anbefale dig en Equipe attack mener jeg det hedder,
    koster 4ooo

    men hvis du absoulut have en Mtb, så kig efter en med "lock down" forgaffel, altså hvor du kan låse den så man kan køre ordenlidgt på asfalt


  • rasmus p
    rasmus p Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   15. apr 2006 Grunden til at jeg helts vil have en MTB er at jeg altid har haft enten BMx eller MTB og min kørestil derfor er lidt for aggresiv til en citybike og jeg er stadig vild med at tage en tur gemmen skoven engang imellem


  • #4   17. apr 2006 Ja, vil også anbefale brugt og så evt et par slicks til byen og knopper til skoven! smiley

    Tjek evt www.mtb.dk (Skrotbunken) eller www.dba.dk for brugte bikes! Du kan få en del cool´e bikes mellem 2- og 4.000kr!

    Mvh
    Mikael


Kommentér på:
Ny MTB

Annonce