{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.749 visninger | Oprettet:

Volpi
Volpi
Tilmeldt:
17. jul 2011
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 98 Svar: 261

Bkool Pro Hometrainer 2015 ANT+? {{forumTopicSubject}}

Jeg får overstående Hometrainer i Julegave og kan forstå 2015 udgaven er blevet Mac kompatibel og håndtere ANT+.

Så er mit spørgsmål bare om jeg kan forvente at mit pulsbælte fra min Garmin Edge 510, kan connecte til Hometraineren?

Og hvordan det gøres hvis jeg ønsker at bruge Ipad som skærm?
Nogen der har erfaringer med det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bkool Pro Hometrainer 2015 ANT+?
  • #1   2. dec 2014 Du skal købe et adapter kabel til din Ipad, der konverterer 32pin (el. Lightning) til USB. Derefter montere du ANT dongle i USB og Bkool modtager herefter alle ANT signaler, Puls, Kadance, Power og fra Bkool endheden.



  • #2   2. dec 2014 Der er en del der bøvler med at få det til at køre med de uoriginale adapterkabler fra f.eks Elgiganten, MyTrendyPhone osv.

    Kablet SKAL være originalt Apple for at virke optimalt.


  • #3   2. dec 2014 Ok ok.. Der skal være en ant dongle med til Bkool kan jeg forstå..

    De fleste gange vil jeg nok stille den frem på kontoret og bruge Mac´en som skærm og er det samme fremgangsmåde?


  • Jonas F
    Jonas F Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   2. dec 2014 Har selvsamme hometrainer. Den kan uden problemer connecte til mit Ant+ pulsbælte fra Garmin.

    Mvh Jonas


  • #5   4. dec 2014 Jeg har den også, bruger dog min Imac samt min garmin 800 med pulsbælte. Det fungere virkelig godt og virkelig hurtigt.

Kommentér på:
Bkool Pro Hometrainer 2015 ANT+?

Annonce