{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Nogen med garmin edge 200 {{forumTopicSubject}}

Hej CG´er er der nogen der kører med en garmin edge 200?
Grunden til jeg spørger er at jeg bruger pt. min iphone til og tracke kørsel enten på endomondo eller strava. Men når jeg så skal sammenligne med min kammerat der kører med en edge 500 så kører jeg mindst en km mere end ham. Så vil gerne have en bedre computer og snakkede med en i en butik og han påstod at hvis jeg købte en edge 200 så når jeg oploader turen så kommer der stadig højde mere på, bare på ruten jeg ikke kan se det. Er der nogen der kan bekræftige at den stadig tæller højde meter selvom der står ved garmin den ikke kan det?? Jeg er ligeglad med højde meter når jeg er på ruten men kan godt lide og se dem når jeg oploader ruten.. På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen med garmin edge 200
  • #1   31. dec 2014 Lidt usikker på, hvad du egentlig snakker om - men Garmin Connect har (havde sidste jeg brugte det for et lille års tid siden) en højdekorrektion, hvor den kan bruge højdedata fra en højdemodel når du smider ruten ind i GC, i stedet for at bruge den højde, GPS'en har målet, og som ofte er meget upræcis.

  • #2   31. dec 2014 Tror du svare på mit spørgsmål magnus J. Problemet er når man læser spec på edge 200 er der ikke kryds i højde måler, så spørgsmålet var egentlig bare om jeg kan se højde meter når jeg oploader turen fra en edge 200..

  • #3   31. dec 2014 Det vel bare at købe ? Sælger tager vel retur hvis den ikke holder hvad han lovede

  • #4   31. dec 2014 Den højde måler der er i en 200, kører på gps og er ikke særlig præcis. En edge 500 og op efter, har barometisk højdemåler og er meget mere præcis.

  • #5   31. dec 2014 Ja, når du oploader din rute på f.eks. endomondo osv. så kan du se højdemeter smiley

Kommentér på:
Nogen med garmin edge 200

Annonce