{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.639 visninger | Oprettet:

Tjek mit nye elcykel build. Århus. {{forumTopicSubject}}

Har købt en masse udstyr til at lave elcykler med, og har lige konverteret min første.

Kører 40 km/t på GPS uden at pedallere, og 50, hvis man selv pedallere. Når man når omkring 50 kan gearingen simpelthen ikke følge med mere, og man kan ikke pedallere hurtigere.
Det går også vanvittig tjept op ad bakke.

Andre i Århus omegn der gør i sådan noget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tjek mit nye elcykel build. Århus.
  • #1   26. feb 2015 Tillykke du har bygget en el knallert. Hvis du bliver nappet på et uindregistreret køretøj er bøden 7500. Så kunne man have købt en lovlig el cykel.

    Jeg er ikke så synderligt imponeret kan du nok høre.


  • #2   26. feb 2015 Synes ideen er sjov, men som han skriver det ikk lovligt og kan koste dyrt smiley
    Og saa forstår jeg ikke hvorfor du har lavet forhjulstræk?


  • #3   26. feb 2015 Jeg har opgraderet en fabriks ny cykel men Bosch motor, opgraderingen består af en impuls reduktion der gør at på på kondi mode render den 30 km/t men smækker du den på power, kan den godt presses op på 90 km/t (husk af få afballanceret hjulene) smiley

  • #4   26. feb 2015 Min cykel kan også køre 50 kmt, hvis man pedallere, og faktisk også mere!

    Helt uden el endda.

    Gør ligesom alle de andre som laver elcykler : Sælg den til en gammel dame, og vent på hun brager ind i en kantsten med hoftebrud til følge. smiley




  • #6   26. feb 2015 Der gik sku ikke længe inden der lige kom 5 politimænd på banen her hva......

    For 5 år siden havde folk skrevet "fedt, gi den gas" men nu kan man sku efterhånden ikke ligge en skid op på de her forums, uden at det skal hagles ned, og man skal have fortalt hvor dumt og ulovligt det er......come on...


  • #7   26. feb 2015 Måske fordi der er folk der laver ting som er mindre kloge, og dermed stempler samtlige cyklister som mindre kloge.
    Brian kørsel i bil.
    Tunede scootere.
    Er cykler der kører alt for stærkt og er hamrende usikre.

    Det er møg træls at de få skal ødelægge det for mange fordi der ikke helt er tanke kraft til at holde det på et fornuftigt plan.


  • #8   26. feb 2015 Ja for vi overholder jo alle sammen reglerne i alt hvad vi gør, og kører heller aldrig for hurtigt i bilen.

  • #10   26. feb 2015 Synes ikke den er flot eller fed, men meget godt projekt.

    haha som folk stemper hinanden med dumme kommentare. husk nu at på ALLE cykler skal der være refleks for, bag i pedaler og hjul/dæk, ringeklokke, hvor mange race og mtb har det?

    ingen kan gøre sig fri at gøre noget dumt på nogen planer


  • #11   26. feb 2015 Cato og LaLLe har både reflekser på pedaler og i hjul, plus ringklokke på deres cykler, det er jo lovkrav at cykler leveres med dette, og jeg kan ikke forestille mig at de har afmonteret lovpligtige sikkerhedsforanstaltninger.

  • #12   26. feb 2015 Meget kan man sige om regler osv ... Men den er grim grim grim grim , så hellere køre 18 km/t på en gammel låge

  • #14   26. feb 2015 Intet er iorden. Folk får bare lorten hvis de kører galt og smadre andre uden at have styr på reglerne. Men er hans egen regning det går udover og økonomi. Han spurgte ikke om hvor dum han var, mere hvad folk synes om den og andre der selv havde de interesser. Har da selv mening om kunder som har cykler som er livsfarlige at kører på, mange er ligeglade, de lærer det bare på
    Den hårde måde når de kører galt og ikke får dækket en skid og går økonomisk på
    Røven.


  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 495
    #15   26. feb 2015 Du beder om folks mening omkring dit cykel byg.
    Det har du fået, ingen grund til at blive sur over det.
    Jeg er ikke personlig imponeret. Du vælger at bygge en damecykel med tvivlsomme køreegenskaber om til en lynhurtig racer, der kan køre 50+ km/t
    Ovenikøbet med forhjulstræk.
    Det køretøj du har bygget, er livsfarligt. Jeg håber, at det kun er dig selv, der får lov til at køre på den


  • #16   26. feb 2015 LaLLe: Det er møg træls at de få skal ødelægge det for mange fordi der ikke helt er tanke kraft til at holde det på et fornuftigt plan.


    Har du nogensinde kørt bil i københavn????
    Den der med få gælder bestemt ikke der smiley


  • #17   26. feb 2015 Lalle: 1000 kr. for uindregistreret og 1000 kroner for ingen forsikring.

    Men det er jo mig der sidder på cyklen, så mon ikke det er mig det går udover, hvis der sker noget smiley
    Det er jo bare en cykel, og jeg kan cykle 40 km/t på den, uden hjælp, lovligt. Om jeg så får en motor til at gøre det for mig, synes jeg ikke der er den store forskel på.
    En elcykel vejer også en del mindre end en knallert.
    - Du sidestiller en elcykel, med folk der kører briankørsel i bil.. Det er jo helt væk. Hvordan fanden vil du slå folk ihjel med en elcykel? Det tror jeg ikke er sket i verdenshistorien!



    Grunden til at det er en grim damecykel er, at så er der mindre risiko for at den bliver stjålet af en eller anden ghetto taber.

    Forhjulstræk er fordi at man så kan bibeholde indvendige gear og tromlebremser osv. men jeg er helt enig i at baghjulstræk klart er at foretrække, hvis man skal kører rigtig hurtigt og accelerere hårdt.


  • #19   26. feb 2015 Cyclebaws, beklager det er desværre ikke den bødetakt du bliver bonget efter. Den der falder under helt samme regler som en pocketbike, og der lander vi på 7500 kr. Det er et køretøj der på ingen måder må befinde sig på vejen, hvis de er rigtige grove kalder de det en motorcykel og ikke bare en knallert.

    Det jeg sidestiller er den udstråling og effekt du vil have på folk når du med 40-50 km i timen kommer dundrende ned af cykelstien på en cykel der er alt andet end beregnet til sådanne hastigheder. Den næste gang alle dem du har været til gene eller fare for ser en elcykel eller generelt bare en cykelist er de endnu hurtigere til at stemple os som tosser der skal fjernes fra vejen...
    Det sker jo desværre jævnligt at folk overhaler tæt på, gasser voldsomt op i overhalinger osv fordi de er trætte af folk på racercykel der kører i gruppe og fylder den halve vejbane. Du er med den cykel der selv med til at flytte fokus yderligere over på kontrol af cykler osv.

    Har gennem de sidste 15 år været med til at tune scootere og køre dem, og oplevet hvordan jagten ellers er blevet sat aktivt ind på folk der gør det. Der er rigtig mange der kører pænt og følger trafikken uden at være til gene for nogen, men der er desværre også dem der lige mener at deres 45 godt kan tåle at køre de næste tre lyskryds på cykelstien fordi der er lidt meget kø på vejene, tonser med 70 på de små stier og er ved at køre moster grethe og hendes 3 små børn ned osv. Den øgede fokus var der ikke kommet hvis de få ikke havde ødelagt det for de mange.

    Indvendige gear og tromle bremser skriger jo også bare sikkerhed og bremseevne fra 70 km/t!


  • #20   26. feb 2015 Det sker jo desværre jævnligt at folk overhaler tæt på, gasser voldsomt op i overhalinger osv fordi de er trætte af folk på racercykel der kører i gruppe og fylder den halve vejbane

    Det er måske fordi at cykellister skal holde ind til højre og NETOP ikke må fylde en halv eller hel vognbane.

    Jeg er selv en af dem der bliver skide sur over den slags, især fordi i er til fare for jer selv. (Læs jeg vejer ca 3 ton)
    Bakker og sving, I kører 30-40 jeg kører 80, you do the math.


  • #21   26. feb 2015 Johnny, og du understreger jo helt præcist min pointe. De få der ødelægger det for de mange. Der er mange der kan finde ud af at køre korrekt men fordi der er klaphatte der absolut mener de ejer vejen fordi de er 4+ afsted går det desværre af og til ud over uskyldige som bliver pløjet ned i en handling der er affødt af had til en generalisering.

  • #22   27. feb 2015 Lalle. Fordi at jeg kan kører hurtigt på min cykel, betyder det jo ikke at jeg gør det, og slet ikke, når jeg overhaler. Min motorcykel kan også køre 280, men det betyder jo ikke at jeg overhaler andre trafikanter med den hastighed.

    Jeg kan ikke finde noget dokumentation på det med bøderne desværre.


  • #23   27. feb 2015 Er der pedal censor på, det vil jeg klart anbefale i hvert fald hvis du ligger og køre inde i byen, da panserne hurtigt falder mistanke hvis man kommer bragene bare med fx 30. km/t... ellers syntes jeg at det er fedt at du tager initiativ til at hjælpe andre med at bygge en "fed" el-cykel.. jeg ligger selv og køre rundt på en knap så lovlig el cykel, men jeg har så også 25 km på arbejde hver vej, så der er det meget mere sjovere at den køre lidt mere end de 25 +/- 10% når man nu skal så langt.. Hvilken motor er det, og ikke mindst hvor kraftig er den? og hvor stort et batteri køre du med på dem? held og lykke med dem smiley

  • #24   28. feb 2015 Ja. Ville heller ikke have et problem med at få den indregget osv. har spurgt politiet og skat. venter på svar.
    Men motoren er købt under navnet 8fun. Den kan klare omkring 1500 w men min controller på ca. 1000w.

    Ja der er speed controller og PAS sensor også.


  • #25   28. feb 2015 Ikke for at rakke ned på trådstarter, men jeg har bare aldrig set ideen eller det fede i elcykler?
    Jeg synes det virker lidt som en doven mentalitet. Ideen med en cykel er jo at man selv driver den frem, ellers kan man jo ligeså godt tage et hvilket som helst andet motoriseret køretøj, der er hurtigere, pænere og mere praktisk.


  • #26   28. feb 2015 Dan: Nævn et? Jeg synes at elcykel er perfekt.

    Praktisk:
    Den er let, transportabel, ikke tendens til tyveri ligesom en knallert eller lille MC, ingen penge til forsikring eller afgifter, man kan komme igennem myldretiden hurtigere end bilerne, trafikbøder er meget billigere.

    Pænere: Jeg er ligeglad med, om mit køretøj er pænt. Hvad skal jeg bruge det til? Det er vidst også individuelt, hvad man synes er pænt og smart. F.eks. synes jeg at have en grim cykel er smart, således at den ikke bliver stjålet.

    Hurtigere: Jeg bor i byen, så om den kan køre 180 eller 40 giver ikke den store forskel.


  • #27   28. feb 2015 Hvis det er dig ligemeget hvor hurtigt den kører hvorfor så ikke holde den omkring de lovlige 250 watt. De forlænger den batteri levetid meget og hastigheden må jo ende i noget nær der samme....

  • #28   28. feb 2015 Lalle: Nej, jeg har aldrig skrevet noget om at jeg er ligeglad med, hvor hurtigt den kører, hvor ser du det?
    Jeg har flere batterier, og hvis jeg skal længere, tager jeg ekstra batteri med.


  • #30   28. feb 2015 Cato: Han skrev at han ikke kunne se meningen med en elcykel. En elcykel er en elcykel, lige meget, hvor hurtig den kan køre.
    Det gør mig ikke så meget, hvad du tror, men mere hvad jeg egentlig skrev. At folk så viderefortolker, og skævvrider min kommentar mere end en journalist fra EkstraBladet, kan jeg vel ikke tage mig af?

    Ja, naturligvis er jeg altid opmærksom. Hvorfor skulle jeg blive mindre opmærksom, fordi at der sidder en motor i mit forhjul?
    Læs #22 så har du svaret på resten der.
    Det kunne jo være at man havde hjerne nok til ikke at cykle forbi et busstoppested el.lign. med folk i, med 40 km/t, med eller uden motor.
    Nå, skal folk så også til at køre letvægts cykler, fordi du mener at det øger sikkerheden? Eller at man ikke må være fed, når man kører på cykel?
    Min elcykel vejer ikke meget mere end en gammel cykel, eller en budcykel.


  • #32   28. feb 2015 Så hvis man har en Ferrari der kan køre 300, så er man automatisk uansvarlig? - Yesh. Jeg kender ingen der har en bil eller en motorcykel, der ikke kan kører hurtigere end 130, så alle bilister og motorcyklister jeg kender, er faktisk uansvarlige?


    Uha, så kommer vi ned på tumpeniveau og bliver personlige, fordi at man er løbet tør for argumenter, og dermed har tabt en diskussion - Kæft det er primitivt.
    Hop ind på borgen sammen med de andre tumper.
    Spar mig venligst for flere af dine nedladende idiotkommentare.

    Hvis du rent faktisk læste mit indlæg om aktivering, ville du lære at jeg ikke kunne aktivere pga. tekniske årsager. Den er sjovt nok aktiveret nu, som du jo nok kan se. Men et eller andet irrelevant skal man jo hive frem, således at man kan lave emneskift fra en situation, hvor man har tabt.


  • #33   28. feb 2015 Hvor i århus er det nødvendigt at køre hurtigere end 25 km/t på cykelstien?
    Jeg forstår ikke hvorfor den skal bygges så den kan køre 40 km/t med 1000 watt motor, uden at træde, når en helt lovlig el-cykel kan klare 25 med meget begrænset ben gang. Specielt når du bruger den i århus midtby. Det ville give lidt mere mening hvis du boede på lars tyndskids mark og skulle frem og tilbage på de lange vind omsuste hovedveje.

    At du så vælger en cykel som ikke ligefrem har køreegenskaber eller bremse evner til at klare meget mere end 20 km/t sikkert er en helt anden diskussion.

    Så på en helt sober tone kan du så ikke uddybe dit svar til mit ovenstående spørgsmål. Tak


  • #34   28. feb 2015 Lalle, når jeg kører på den, kører jeg over 35 km/t omkring 5% af tiden, og foregår på lange strækninger osv. hvor man kan spare tid.
    Der hvor jeg er mest glad for min cykel er op ad bakke, hvor jeg kan kører mere end dobbelt så hurtigt nu, som jeg kan før. Jeg bruger ikke min cykel for motionens skyld, kun til transport, og jo mere tid jeg kan spare inden for rimelighedens grænser, jo bedre.

    Hvis jeg boede på lars tyndskids mark, så havde jeg beholdt min elektriske MC scooter jeg havde for et par år siden. Den kunne køre 70, men der kommer jo udgifter til forsikringer osv. og tiden jeg sparer på at bruge den, kontra min elcykel, er minimal.

    Helt enig i, at cyklen ikke er den bedste til projektet, men bremserne fejler nu altså ikke noget, og jeg tog da også mig selv i at kører 40 km/t ned ad bakke dengang jeg ikke havde motor i. Jeg kan ikke se den store forskel sikkerhedsmæssigt. Måske, hvis jeg kørte rundt med 60 km/t, ville der nok være grund til bekymring, og det er ikke bare mht. bremser.


  • #36   28. feb 2015 Cato: Det har ikke noget med logisk interlligens at gøre, at tune sin bil eller sin elcykel til ulovlighed.
    Min sociale ansvarsfølelse må du gerne anfægte. Forresten, så går og cykler jeg også over for rødt jævnligt, samt kører for hurtigt på/i køretøjer generelt. Når mine lovovertrædelser i trafikken ikke er til gene for andre, så går jeg ikke så meget op i det.
    Som skrevet, er jeg ved at undersøge, om jeg kan få forsikring på, hvis nu uheldet skulle være ude, og for at undgå at politiet nupper cyklen og giver mig en bøde. Indtil da, tager jeg chancen. Det er sku farligt at lave.


  • #37   1. mar 2015 Omkring forsikring og politi så er svar let...

    Er cyklen ikke typegodkendt så kan du ikke få en gyldig forsikring, kommer du ud for et uheld og andre er involveret så vil politi tage cykel med for at få den tjekket, overholder den ikke typegodkendelse eller yder den væsentligt mere end hvad er lovligt på en el cykel så bliver den konfiskeret plus et evt kørekort til bil kan blive påvirket samtidig (bil, bambusraket eller elcykel har sjovt nok samme færdselslov og straf er den samme).

    Der sker typisk større personskade når to cykler eller en cykel og fodgænger støder sammen med 30km end hvis to biler kører sammen i noget højere hastighed, er du ikke enig i det så kontakt en reder eller skadestuen på det lokale sygehus og du vil blive oplyst.

    Du skal lige huske at det ikke er nok du er opmærksom, andre bilister, cykelister og fodgængere skal også være det men at vurdere en cykel eller elcykels hastighed kan let gå galt når hastighed er en del over hvad de andre lovlige har, det triste er at det vil altid være den som kører ulovligt som får skylden uanset om det er fair eller ej.


  • #38   1. mar 2015 Jeg er klar over det Carsten.

    Siden en cykel ikke er typegodkendt som en knallert eller lignende, hvordan kan man så straffes som knallertfører? - Og, hvordan kan ens kørekort blive indvolveret?

    Jeg kan ikke finde det mindste lovgivning omkring dette, men har spurgt politiet for et par dage siden, og jeg venter stadig på svar.


  • #39   1. mar 2015 55 mph 10000W MTB

    https://m.youtube.com/watch?v=64KjPxjwQog

    Jeg siger thumbs up smiley


  • #40   1. mar 2015 Anders: Jeg er ikke vild med det forhjul.. Han kan jo ikke lave wheelie, for hvis han gør, så spinder forhjulet jo op som vanvittigt, fordi det samme gashåndtag styre både forhjul og baghjul. Forhjulet kan han ikke bruge til noget, når han også har en motor på baghjulet. Baghjulsmotoren sørger for, at forhjulet ikke har greb ved acceleration, så jeg ville meget heller have kun 1 baghjulsmotor. Man kan ikke rigtigt bruge forhjulsmotoren til noget,

  • #41   1. mar 2015 Men min MAC motor kommer da også til at lide under ca. 2000 W når jeg får bygget den på min mountainbike. Det bliver sjov smiley

  • #42   1. mar 2015 Så se lige den her 91,8 km/t

    https://m.youtube.com/watch?v=kFznL5w-WJ8

    Ser ikke problemet, ud over der nok skal komme en eller fucked up afgift, fordi vi bor i en politistat og Danmark skal tjene penge på alt smiley


  • #43   1. mar 2015 Ja, jeg har set de fleste af de der videoer, og det er fedt nok, men for det første synes jeg ikke at ham på cyklen er særlig smart, og for det andet, ville jeg nok hellere have en MC scooter, hvis jeg skulle køre med de hastigheder. Meget mere komfortabelt og sikkert.

  • #44   1. mar 2015 Sjovt projekt - ser ikke yderligere køn ud dog smiley

    Og hvad sker der for alt politiet og dem som bare hater?

    Politi - kom nu med link til alle jeres tusinde paragraffer og lovgivninger, så man kan tro fuldt på jer

    Hater - Har du intet godt at sige, så lad bare være (som DaveB)

    Men når det er sagt, så håber jeg bare ikke du kommer i problemer med politiet, evt læs lidt om de forskellige regler osv.

    http://dinelcykel.dk/elcykel-lovgivning/ (bare lige hurtig google søgning)


  • #45   1. mar 2015 Hvis der bliver spurgt om en mening må man forvente at der bliver sagt en mening, om den er god eller dårlig. Hvis man kun beder om ros må man formulere sig så der kun kommer ros.
    Dernæst hvad er der galt i at vi rejser en saglig debat om el cykler. Må vi ikke have meninger og diskutere tingene. Skal vi alle bare være glade nikke dukke herinde og synes at uanset hvad der bliver lavet er det bare det fedeste der findes i verden og være ligeglade med hvordan vi som cykelister bliver opfattet?


  • #47   4. mar 2015 Tosset projekt. Lav dog et projekt der giver mening i stedet. Dit køretøj er mega ulovligt, og du har vidst aldrig set trafikuheld i virkelig live før. Lav dog hellere en ordenlig elcykel til 45 km/t og få den registreret. Det kræver bedre bremser og meget andet. Det du har gang i er en dødsmaskine for dig selv og andre. En dag skal det nok gå galt for dig, og så skal hr. Og fru Danmark betale for redder til dig mens du ligger under en lastbil fordi dine bremser ikke kunne stoppe dig ned igennem Århus by.

    Good luck siger jeg bare! Hvis du havde vist os at den var godkendt osv. Ville vi nok ikke svine den til.


  • #48   4. mar 2015 Ja, for jeg betaler jo ikke skat, så I kommer til at stå med hele regningen.

    Jeg voldtunede også scootere da jeg var knægt, ligesom mange andre. De kunne kører 130, hvilket de jo ikke kunne normalt, og der kan man snakke om at bremserne og stel osv. var underdimensioneret, men selvfølgelig kan en cykel kører 40 km/t. Der findes ikke en cykel i Århus by der ikke har været oppe på 40 km/t. Jeg kan ikke se problemet.


  • niels A
    niels A Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 2 Følgere: 4 Svar: 2
    #49   4. mar 2015 Sjovt projekt ingen tvivl om det, MEN hvad sker der når du kommer med 50kmt og pløjer det halve af en børnehave på gåtur ned pga. Du måske punkterer og mister herredømmet over cyklen, vil du kunne leve med det på samvittigheden + der er jo ingen form for forsikring der dækker når du kører på offentlig vej..!
    Der er ufatteligt mange røde lamper der lyser her syns jeg, det er jo ikke for sjovt at det hedder 30kmt knallert og 45kmt knallert som der skal være forsikring på og de har bla. Noget bedre bremser og bedre vejgreb via bredere dæk osv. End du har på din cykel..!
    Jeg er ikke en 'hater' ell. 'Politi wanna be' men en simpel realist, så hold du dig til lukkede områder inden det går galt i trafikken og du invaliderer dig selv ell. Andre med dit projekt..!

    Bare min mening ang. Og køre på offentlige veje og stier med den, ellers syns jeg det er et skægt projekt, men der er meget der kan gå galt så sørg for det kun er dig der kommer til skade hvis uheldet er ude..!

    Mvh'


    profilbillede
  • #50   4. mar 2015 Niels: Hold nu.

    Ja, det ville da være uheldigt at punktere lige ind i en børnehave med 40 km/t, men det kunne jo lige så godt være dig selv så. Har du aldrig kørt 40 km/t på en cykel?
    Man skal vel også være lidt dum, hvis man kan komme til at køre ind i en børnehave med den fart!? Som jeg allerede har skrevet, behøver du jo ikke at kører 180 i din bil konstant, bare fordi at den kan.
    Bedre vejgreb med bredere dæk? - Jeg tror at der er noget du skal have læst op på.

    Grunden til at scootere har større bremser på, er fordi at de vejer 5 gange så meget, og kan holde til at bære personer der er meget store, eller 2 personer. - Derfor.


  • #52   4. mar 2015 Cyclebaws A

    Skal man være dum for at køre ind i en børnehave???
    Du er jo helt væk undskyld jeg siger det. Så folk kører hinanden ned på vejene og smadre hinanden i trafikken fordi de er dumme? Nogle er vel mindre begavede kan man sige, men tror bestemt ikke de fleste laver trafik uheld med vilje. Faktum er at du er en af dem man ser på fjernsynet. Som ikke kan se problemet i et køretøj som ikke er godkendt til formålet. Jeg har designet kørestole til folk som har været med i trafikuheld. Det lyder ikke som om du har den fjerneste idé om hvad det vil sige at være indblandet i et tragisk uheld. Så må jeg bare sige: Du skal prøve det, og så kan vi skrives ved igen bagefter. Så kan det være din holdning har ændret sig lidt.

    Men god fornøjelse med cyklen. Til alle jer på gaden. Hold godt øje med ham der fræser ned ad gaden på sin tunede damecykel. GIV AGT!!!


  • #53   4. mar 2015 Nu kan det godt være at en hård pumpet elcyklen kan køre stærkt, var ude og teste min nye racer idag, 86,6 km/t ned at en lang bakke med fuld skrald smiley eller så snore en på ca 55 på flad vej smiley

  • #54   5. mar 2015 Anders tænk hvis du punkterede ind i en børnehave, eller mejede 2 hele folkdeskoler ned ! Det var sikkert inde midt i byen du
    gjorde det jo! Alle lamper blinker!

    Pas på ham her der konstant kører 86 kmt med hans tunede cykelben


  • #55   5. mar 2015 Speed pedelecs har forresten også nøjagtigt de samme bremser og stel osv. som almindelige cykler har.

  • #57   5. mar 2015 Cato: Jeg har ingen formodning om at Anders har brudt loven. Er der noget du ved, som jeg ikke ved, om Anders?

  • niels A
    niels A Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 2 Følgere: 4 Svar: 2
    #58   5. mar 2015 Jeg har kun en kommentar før jeg melder mig ud af dette forum..!

    Ser jeg dig på din cykel i Aarhus ell. Andre steder på offentlige veje/stier så ringer jeg til politiet med det samme og forfølger dig indtil de kommer og tager din 'cykel' fra dig, for du fatter åbenbart lige så meget som luften i dine dæk.!


  • #59   5. mar 2015 Så skal du satme have stærke ben min dreng smiley

  • #61   5. mar 2015 En mekanikers cykel punkterer aldrig smiley

    Og skille jeg så gøre det og tage et par stykker med i styrtet, så er det stadig kun en cykel på 7 kg man bliver ramt af og ikke en bil på over 1500 kg.

    Og skulle jeg være uheldig at klippe en fodgænger der går over for rødt, så håber jeg han har en god forsikring smiley


  • #63   5. mar 2015 Overhoved ikke, cyklister er bløde trafikanter og fredet i klasse A, har et par gange været ved at styrte, fordi en klovn med hovedtelefoner og sikkert højt musik, er vadet ud i et fodgængerfelt for rødt, for kommer der ingen biler, så går man da bare for en cykel er da ligemeget, den reder man let og elegant ved at dreje hårdt til den ene side, mens man støtter af på den stupide fodgænger for at holde balancen, så man kan pænt trille videre, ja fodgængere vælter måske og slår sig!! Ikke mit problem, ikke mit ansvar.

  • #64   6. mar 2015 Kold og kynisk Anders. I like it

  • #65   6. mar 2015 KORS kører dette latterlige topic stadig........................................

  • #67   10. maj 2019 Det er godt nok gamle emner du hiver frem...
    2015


Kommentér på:
Tjek mit nye elcykel build. Århus.

Annonce