{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Steffen A
Steffen A
Tilmeldt:
28. jan 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9

Ny, Grøn og klar :o) {{forumTopicSubject}}

Hehe så måtte jeg springe ud i en af klicheerne som ny i spillet: Mit første køb :o)
Som alle nye ting, er det en jungle at hoppe ud i....hvilke mærke, hvad er bedst , skal det være skive eller v bremse, er det ene bedre end det andet og blah blah blah smiley
Nu har jeg efterhånden kigget nettet tyndt....det ene tilbud efter det andet...brugt/nyt osv... altså har jeg undersøgt markedet :)..bare svært at overskue..i need some pro advise smiley

Lidt info om mig og den MTB jeg ønsker:
Jeg er 1.73 cm høj og ønsker en mtb der kan klare skoven og det fantastiske danske vejr. En smule bykørsel kommer på tale...men den skal primært bruges til det hårde terræn som skoven byder på og skal kunne udføre en marathon.
Det skal være sådan at jeg kan træne på den, indtil jeg skal køre dette Marahton til oktober (mit store ønske og mål nu og forhåbeligt i lang tid hehe) :o)
Pris mæssigt skal den ligge på en 0-10.000 alt (hehe prøv at finde en til 5 kr, så du sød)...ej i ved hvad jeg mener smiley

Er der nogle der kan hjælpe mig med gode råd, hvilken MTB der kunne være optimal, sider med tilbud osv ??
Evt råd til udstyr man burde have for at træne og køre disse distancer ??

Alle råd modtages med kys hånd og takker på forhånd for al god hjælp.

Mange glade MTB hilsner
Steffen Andréa


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny, Grøn og klar :o)
  • #1   29. jan 2008 der hvor du får aller mest for pengene til det du søger, er canyon:

    her er en model hvor du virkeligt får meget for pengene;

    http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/index.html?b=146

    Tror ikke at det kan gøres bedre.


    den fås også i sort.


  • #2   29. jan 2008 Kig evetuelt på Radon´s modeller. De kan fås fra www.bike-discount.de

    De er næsten fuldstændige kopier af Cubes modeller bare meget billigere. Der får du rigtig meget udstyr for pengene. Og i mange situationer mere end ved Canyon. Men Canyon skulle også være godt.

    Emil siger at du skal købe shimano, du kan lige så godt kigge på SRAM. Det er ligeså god skifter og på mange punkter bedre(:

    Vh Anders


  • #3   29. jan 2008 jeg ville hellere vælge sram gear frem for shimano men det er en smagssag

  • #4   29. jan 2008 hvis jeg var dig ville jeg gå ned og kigge ved de lokale cykelbutikker der kan du få en masse råd og du kan prøve cyklen først og det er en kæmpe fordel når man er ny til det med cykler.

  • #5   29. jan 2008 ja, men ulempen er at du betaler kassen.

  • #6   29. jan 2008 man skal da være dummere end gennemsnittet hvis man ikke kan få 1000-2000kr i rabat når man køber en cykel til 10000kr og så er du nede på den samme pris som du kan finde det til på nettet

    jeg fik 1500kr i rabat på min cykel plus han satte skærme og lås på uden jeg skulle betale for det og det er en cykel til 6000kr normalt så det skulle man da også helst kunne få når cyklen koster 10000kr

    og hvis der er noget galt med cyklen er det MEGET nemmere og gå ned til den lokale cykelhandler hvor man har købt cyklen og få den lavet


Kommentér på:
Ny, Grøn og klar :o)

Annonce