{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.779 visninger | Oprettet:

Stine H
Stine H
Tilmeldt:
30. jan 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

stop cykeltyve!! {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver mere og mere forvirret, min gamle cykel er stjålet og står og skal købe en ny. Ved meget lidt om cykler, og føler snart jeg har været i samtlige cykelhandlere i kbh. Alle har en mening om hvad der er godt og dårligt, fag-ordene flyver om ørene på mig og jeg er stået af…
Jeg er ejer af en racer, så cyklen er mest til transport rundt i kbh og til ture på max 30-40km.
Max prisen er ca. 5000kr. Overvejer indvendige gear, da jeg ikke får vedligeholdt begge cykler. Ved ikke om jeg skal vælge en ramme af stål, aluminium, og hvad med carbon...?
Cyklen må ikke vække for meget opsigt, da den ikke skal lokke cykeltyvene til.
Har kig på en Trek, S400, alpha aluminium til ca.4500.
hjul: Shimano IM70 front, Nexus 8 rear hub; bontrager rangers rims.
Krank: bontrager 42T w/alloy chainguard.
Nogle der har erfaringer med Trek? Og vil dette være et okay køb ?
Overvejer også bare en gammel havelåge, men da jeg elsker at cykle, så tror jeg ikke det holder i længden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stop cykeltyve!!
  • #1   30. jan 2008 det hedder BKC

  • Stine H
    Stine H Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   30. jan 2008 Fedt og tusind tak. Det med gearene er god viden, har ikke kunne gennemskue hvordan jeg kunne se hvad der var godt eller dårligt.
    Avenue har jeg haft kig på, men er bange for de vækker for meget opsigt.
    BKC kender jeg ikke...det vil jeg undersøge.
    Men ellers så tror jeg sgu jeg ender på en brugt, der er penge at spare, og tak for eksemplerne Erik
    smiley hilsner fra en lidt gladere cykelkøber


  • #3   30. jan 2008 emnet er stop cykeltyve ? hvad med folk lige tager sig sammen, det har jo ikk en skid med at stoppe cykeltyve !

    Men vil da råde dig til at købe en brugt. Man kan nemt falde over en god cykel ;D


  • #4   31. jan 2008 trek´en er en fin cykel...

  • #5   2. feb 2008 Nej, du misforstår mig. Alle herinde har da svaret så godt som de nu kan og synes da nok der er nogle svar som kan bruges men hvis vi nu siger der sidder en "ekspert" inden for køb af cykler og ser indlægget "stop cykeltyve!!" så springer han jo nok lige så let over det emne fordi han ikke aner en skid om at stoppe cykeltyve, men hvis emnet hed "Køb af cykel ny/brugt?" så kunne det være han lige kiggede forbi og skrev et indlæg med hans utrolige viden om køb af cykler... Forstår du hvad jeg mener nu ?

Kommentér på:
stop cykeltyve!!

Annonce