{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Velkommen til nye cykler? {{forumTopicSubject}}

Har nu igen opdaget at folk byder velkommen, lige gyldigt hvad man skriver og hvilke billeder man tager til sit galleri. Senest er der tale om denne salgsannonce, hvor der er absolut INGEN beskrivelse, og det er tydeligt den sælges. Her har jeg ikke så meget imod at give eksempler på et par medlemmer, som jeg har set byde flere useriøst oprettede cykler velkommen, og de kan ses i kommentarfeltet i dette galleri:

http://www.cykelgalleri.dk/galleri/28448-fuji_fuji_1_0_srx_mountainbike

Dette er ikke for at pege fingre af dem, men for at give et eksempel på at nogle medlemmer byder velkommen uden overhovedet at se på gallerierne. Dette er synd og skam da det resultere i et fald af galleriernes kvalitet..

Jeg ved godt det er fedt med flere cykler, men hvis der skal være noget ved vores kære cykelgalleri, så duer det altså ikke hvis man kan tage et par elendige billeder af sin cykel og skrive "den har dæk og styr" i beskrivelsen. Og det fungere heller ikke hvis folk kan benytte galleri-funktionen til at sælge deres cykler. Tag jer nu lige sammen og gør noget ud af oprettelser, og husk lige at læse oprettelserne igennem, før i byder velkommen..

Ved godt det virker som et surt opstød, men der er ikke så meget ved cykelgalleri, hvis gallerierne ender op med at bestå af få elendige billeder og en meget mangelfuld beskrivelse.. smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Velkommen til nye cykler?

Annonce