{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.199 visninger | Oprettet:

Lisa B
Lisa B
Tilmeldt:
8. jun 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

BMX Freestyle {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,
Min søn på snart 12 år har ønsket sig en BMX Freestyle cykle til sin fødeselsdag. Jeg er selv gammel bane/landevejsrytter men kender absolut ikke nogen om BMX Freestyle cykler.

Er der nogen som kan anbefæle eller fraråde nogle mærker? Hvad skal man kigge efter? Hvad slags udstyr skulle der være med? Hvad er normalt pris niveau?

Tusind tak på forvejen!!

-Lisa


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMX Freestyle
  • #1   29. apr 2008 generalt får du meget mere for dine penge hvis du køber i udlandet, CRC www.Chainreactionclycles.com er en af europas største shops, jeg har handlet der mange gange, og man får simpelthen mere for sine penge.

    Ellers er der wheelie-shop.dk som er den eneste rigtig bmx butik i danmark. Han kan skaffe bmx fra 2500 kr til 5000 kr ..

    We the peple, kink, eastern bikes, Fit bikes, stolen bmx, mirraco osv.. det er gode mærker.. men i dk alså ved en normal cykelhandler findes ofte kun gt og andre dårlige mærker.. GT er meget fine til prisen, men heller ikke mere end det.


  • Lisa B
    Lisa B Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   29. apr 2008 Tak alle sammen!

    Normalt handler jeg meget på nettet, men da jeg er totalt uviden om BMX det kunne være rart at få noget ekspert vejledning. Derfor jeg tror nok jeg vil tage en tur ind til Wheelie Shop og se hvad de kan anbefæle.

    Men det har været et stort hjælp! Jeg vist ikke der var sådan en butik her i danmark :>)

    mvh, Lisa


Kommentér på:
BMX Freestyle

Annonce