{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Hvilke af sommerens motions løb ? {{forumTopicSubject}}

Hey!
Hvilke motions løb har i tænkt jer at kører i år ? Der er flere jeg gerne selv vil. Men går med et skadet håndled så vil ikke sætte mine forhåbninger for højt... Havde håbet jeg kunne kører "Carl Nielsen Touren" d. 25. Maj., Men da jeg skal til det forhåbentligt sidste tjek d. 19. maj vil det være umuligt for mig at komme i nogen somhelst form, når jeg ikke har siddet på en racer siden d. 25. Januar.... smiley
Meeeen Bring it on! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke af sommerens motions løb ?
  • #1   5. maj 2008 sjælland rundt

  • #3   5. maj 2008 haha skal du være på tværs Martin smiley

  • #4   5. maj 2008 Lars H: Der er faktisk noget der hedder "Sjælland på Tværs" smiley Det har der ihvertfald været. Er ikke 100 på det stadig køres ? smiley

  • #5   5. maj 2008 Et af mine mål kunne evt. være "Landsstævnet 2008" 13 og 14 September. Men så skulle det nok være med KCC-Motion, hvis vi kunne samle et 10 mandshold...

  • #6   6. maj 2008 Skal køre "Kaj´s cup" et løb over 4 afd.
    1. afd. er i aften.... er I hurtige kan man eftertilmeldes smiley
    Det er Varde Cykleklub der står for det.
    Skal også køre de løb der er i syd og sønderjyske mesterskab, linieløbet er d. 17/5.


  • #7   6. maj 2008 Jeg er jo først startet med at køre på racer for ca. 3 uger siden, så formen er ikke hvor den burde være.

    Men jeg er lidt bange for hvor meget jeg vil kunne holde til. Så jeg ser tiden an, og så tilmelder jeg mig noget hen over sommeren, hvis jeg føler at jeg er klar til det.

    Men jeg er bange for at jeg ikke er god nok til det, men der findes vel andre som mig som er nybegyndere, og bare kører for fornøjelsen:)


  • #8   6. maj 2008 Att: Jon H
    Jeg er nybegynder !!
    Så længe at man ikke selv regner med at vinde fra 1. løb tror jeg ikke at der er noget at være bange for.

    Jeg kørte et MTB løb i efteråret, hvor der heldigvis var en del nybegyndere med og blev placeret midt i feltet.
    Kørte så mit første landevejsløb i april, indledningsløbet i syd og sønderjysk regi........og der blev jeg sat på plads smiley
    nr. 13 ud af 15 ( 2 udgik ) smiley men hold da kæ.. det var sjovt.
    Løbet for Ældste drenge, hvoe jeg kører var på ca. 32 km og jeg kørte "enkelstart" de sidste 25 km..... men holdt tempoet oppe og kørte faktisk hurtigst på sidste af de 3 omgange.
    Næste mål er at sidde lidt længere med feltet og så næste år prøver jeg licensløbene.
    Jeg tager små skridt af gangen og suger erfaring til mig smiley


  • #9   6. maj 2008 Zeeberg

    Du har nok ret. Det handler bare om at stille op til start, og så må man blive dygtigere med tiden. Det kræver nok også lidt teknik at køre løb, men det lærer man når man har prøvet nogle gange:)

    Jeg glæder mig til at prøve kræfter med det:)


  • #10   6. maj 2008 Jon H: Der er altid nogle man kan kører op med i motionsløb tror jeg ? En 80-100. km tror jeg godt du ville kunne køre uden at være helt død... smiley Det kunne jeg ihvertfald som absolut nybegynder, på en tung gaaaaammel cykel og en kampvægt på 95 kg... Hehe.. Og der er jo også flere løb hvor der er distancer på 30 km, 65 km og 130 km. fek.s.
    Jeg har gået og ville kører Carl Nielsen Touren hele året, men det er så umuligt nu, desværre. Pg.a.skade... smiley


  • #12   8. maj 2008 Jon, spring ud i det smiley
    Fik i tirsdags en 8. plads ud af 14, så det går stille og roligt frem...


Kommentér på:
Hvilke af sommerens motions løb ?

Annonce