{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Oprettelse af nye cykler {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Er der så få brugere her på siden at kun 4 stk synes at min gamle Short John kan finde vej til galleriet eller synes i simpelthen den er for latterlig.

Hører gerne her hvis der ellers er brugere på denne side.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oprettelse af nye cykler
  • #1   20. jul 2015 Ærlig talt var du aldrig kommet ind, med så lidt tekst og så få billeder, hvis det var en moderne cykel. Jeg var den første der der gav dig velkommen en stemme..

    Tyg lidt på den.. Den skal nok blive stemt ind, men folk er nervøse for at stemme på så dårlige oprettelser..


  • #3   21. jul 2015 Jeg har afvist den... Der mangler simpelthen noget mere beskrivelse. Og meget gerne nogle flere billeder. Husk på at det her er et galleri. Jeg går udfra at du opretter cyklen fordi du gerne vil vise den frem, så derfor bør du også gøre en lidt bedre indsats, ved at tage nogle flere billeder og skrive noget mere om den.
    Jeg tvivler på at den bliver afvist fordi det er en shortjohn. Oprettelsen er bare ikke god nok...


  • #4   21. jul 2015 Forstår da godt at folk gerne vil høre en masse om cyklen. Men lidt vanskeligt at skriver om gearskifter, styrbånd, bremser, cykel computer osv. Osv. på denne cykel. Mht billeder kræves der 5 billeder og det må da siges at være overholdt.

  • #5   21. jul 2015 Så må man jo researche lidt, hvis man ikke lige umiddelbart ved hvilke stumper der er på cyklen.
    Det med antallet af billeder... Jeg ved godt at minimumskravet er 5 billeder. Men som sagt, så er det her et galleri og vi opretter vores cykler fordi vi gerne vil vise dem frem. Hvorfor så holde det på et minimum?

    Det her emne har været oppe mange gange, både her og især ovre på bilgalleri. Der findes folk som brokker sig over at deres oprettelser ikke bliver godkendt, men samtidig gider de ikke bukke sig ned for at se hvilke dæk der sidder på cyklen/bilen.
    Det er så simpelt... Hvis man gør sig umage og laver en god oprettelse, så bliver den også godkendt.


  • #6   21. jul 2015 ^Enig med Dan.

    Hvorfor gå efter minimumskravene og så brokke sig? Ikke at det her ligefrem er en bachelor der skal skrives, men 10 billeder(f.eks. closeup af din dynamo som jo ikke er noget alle cykler har) ville bestemt ikke være af vejen.


Kommentér på:
Oprettelse af nye cykler

Annonce