{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykel tøj
  • #1   28. jul 2015 Køber i forretningen. Så jeg sikker på det passer og får vejledning, samt mærker varen:) støtter min lokale forhandler smiley

  • #2   28. jul 2015 Her køber jeg http://www.bcw.dk

    Jeg bruger de guider der ligger derinde på str. Og de passer udemærket


  • #3   28. jul 2015 Gon g de har bare ikke så meget desværre smiley

  • #4   28. jul 2015 Kevin H: De har sportful? Det er alt hvad du behøver. Markedets bedste cykelbukser smiley

  • #5   28. jul 2015 Kommer an på hvor du kommer Kevin smiley

    Har fx været i flere butikker i Roskilde idag. Der havde fri rigtigt meget, de andre havde ikke sådan noget. Men der er også en del forhandlere som ikke går efter de kunder. De tager mere familien dk. Så find en "nørd" butik. Så plejer der at være meget eller et godt udvalg


  • #6   29. jul 2015 En mulighed kunne være op melde sig ind i den lokale cykelklub, da medlemsgebyret ofte er meget lille og så får man adgang til og købe deres cykeltøj, som kan være både billigt og af rigtig god kvalitet ligesom der er stort udvalg.

    Jeg er selv medlem af Køge Cykel Motion og her koster medlemskabet 250 kr årligt, men en kortarmet cykeltrøje koster 150 kr pga tilskud fra klubbens side. Alt andet tøj er til indkøbspris.


  • #7   29. jul 2015 Der er dog flere cykelklubber der mener det er helt fint at tjene på cykeltøjet, hvilket jeg ikke forstår. Er selv medlem af CK Aarhus, der fik vi det afskaffet så alt er til indkøbspris.

Kommentér på:
Cykel tøj

Annonce