{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Regler om optagelse {{forumTopicSubject}}

Jeg er pisse træt af små unger der tror de skal bestemme hvilke cykler er smarte nok til at komme ind på cykelgalleriet.

Admins i må lige tage jer sammen og inforce de regler der nu er. eller lave reglerne om.

Jeg er i den seneste tid begyndt at stemme folk ud hvis de ikke magter at forstå reglerne. det er super flot at man ikke forstår at alle cykler er velkomne blot de er brugerens egne.

få det ind i hoved eller pak og smut.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regler om optagelse
  • #1   12. jun 2008 Bjørn V
    hvis du læste et af de andre forum der lige har været oppe for kort tid siden, så står der i den (det er et forum med noget spam) at hvis man har noget at sige til HA'erende så skriv en bedsked til dem, de arbejder frivillig for at vi bruger kan ha et sted og vise vores cykler. de har jo også andet at lave end at holde cg rent.


  • #3   12. jun 2008 og skal det kun være et galleri for jer med cykler til 20K+?

    hvis du har en cykel og har lyst til at vise den frem så skal det sku da være tilladt.
    og alle cykler er velkomne, det foreslås at 5 billeder bliver oprettet og at teksten udfyldes.

    vi er enige om at det ikke er fedt med gamle lortecykler, men så længe der i reglerne står at det er i orden så er det det man som bruger har at rette sig efter.
    oftest er det bare for tyndt et grundlag at sige nej, bare fordi det er en grim cykel. for det er det der sker.



  • #5   12. jun 2008 Er enig med Lasse, og hvis man vil have en cykel ind, så må man lige tage sig sammen, og tage nogen ordentlige billeder, og hvis man ikke ved hvad der sidder på, så lad hver med at skrive 'ved ikke hvad der sidder på' men find ud af det.
    Har også afvist et par, nogen er pga. jeg synes der mangler info, eller billeder. Der var f.eks. en hvor der var et billede af hans kardan aksel,. som det eneste. Derudover er der den med damecykel med kammen, det er bare ikke seriøst at melde den ind.


  • #6   12. jun 2008 CG var meget bedre indtil for bare 2 måneder siden... smiley Det er blevet alt for useriøst nu... ALT kommer ind... Det var bedre dengang hvor det krævede 100 velkomst point og 50 afvisepoint.. Det kom alle mulige ting ikke ind....

  • #7   12. jun 2008 enig med lasse... og når folk skriver ved fek gear: 7 gear som jeg kan køre på baghjul på... WTF!?

  • #8   12. jun 2008 ved i hvad prøv at hør jeg sys bare alle de der små narrøve med de der billige lorte cykler og useriøse brugere som bare kommer og øddelægger det hele for dem der har cykler som de går op i. jeg vil sku ikk ha min cykel ved siden af en damecykel her på cg hva er det for noget. altså kan i ikk se det. kom nu jer som er seriøse få stemt alle ud med lorte cykler, altså gamle rustbunker der er alligevel ikk noget se på i dem så hva med de bare bliver i gadebilledet og så holder sig herfra for ser nok lorte cykler når jeg kører gennem byen..!

  • #9   12. jun 2008 Nu var jeg her ikke, da der var højere krav for at komme ind, men synes som et minimum, at det skal kræve lige mange velkomst point som afvisnings point. F.eks. 50 af hver.

  • #10   12. jun 2008 jah det sys jeg nemlig os det skal være. de tænker kun på at tjene penge fear nok det kan jeg sku godt forstå. men en forretning kommer på sigt til at kører bedst hvis det er sådan man har tilfredsse kunder og der er sku ikk så mange af dem herinde mere. og jeg er sku en af dem.!

  • #11   12. jun 2008 Jeg var til en start bange for at min GT ikke kunne blive optaget, men jeg kunne se at med det andet der blev optaget, blev det nok ikke noget problem.

  • #12   12. jun 2008 hvad er det lige dem med grimme cykler gør der er så frygteligt, man må jo som udgangspunkt gå ud fra at man har interesse for cykler på et eller andet punkt hvis man betaler for at oprette sig her?

    jeg siger heller ikke at jeg ikke stemmer nej til folk, men nogen gange kan det være svært at komme ind fordi folk ikke kender jeres krav, og dermod kun de regler der nu engang er.


  • #13   12. jun 2008 Ja man burde klart skulle have mange flere optagelses point. Men det er jo ikke kun folk der har gamle rustbunker, der er useriøse. F.eks ham der har smidt alle de der lorte mc film ind i video. Det er jo nok ikk lige frem studenter huen, der holder ham til jorden ? Herinde er folk på 11 år, der går op i deres ting, så burde han satme også kunne tage det seriøst.

    P.s Hvordan bliver man hjælpe-admin, for så skal jeg satme få gang i den frysse pistol !


  • #14   12. jun 2008 jamen så lad os forfanden allesammen prøve at få en god side nu.. der blive hele tiden diskoteret herinde om det... er os selv med til det men altså stem dem ud hvis de ikk overholder kravene eller er for useriøse ellers stem dem ind..!

  • #15   12. jun 2008 jeg vil os godt blive hjælpe admin og tror fakis jeg ville klarer jobbet godt.. der ville ihvertfald være nogle som der ville være kede af at have brugt 15 kr eller hva det nu koster på at komme ind

  • #16   12. jun 2008 HØRT HØRT.

  • #17   12. jun 2008 Ja, jeg syntes da det var meget fedt, men det var nok smartere, hvis man lavede det så det kostede en 20 kroner eller lign.

  • #18   12. jun 2008 vil også være en HA'er

Kommentér på:
Regler om optagelse

Annonce