{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

ADVARSEL!! {{forumTopicSubject}}

Jeg kan forstå der er andre end mig der har stiftet bekendskab med firmaet www.fat-cycles.de.
Jeg havde bestilt en ramme som efter de 2 uger de lover ikke var dukket op.
Jge ringer for at høre hvordan og hvorledes, der er ikke kommet nogen hjem i sort men de kommer i næste uge.
Det fortsætter i 5 uger, så har jeg fået nok og beder dem føre mine penge tilbage, "intet problem".
Efter en uge vil jeg gerne vide hvor mine penge bliver af og ringer igen, "intet problem" de vil sende mig en chek.
Endnu en uge, jeg ringer.
Denne gang er de løbet tør for checks, men de kan overføre dem til min konto hvis de får mine IBAN og Konto numre (som de har haft hele tiden eftersom jeg jo har overført penge til dem) fint.
Endnu en uge.
Jeg skriver en mail,"hvad sker der"?
der kommer en tilbage, de numre jeg har givet må være forkerte, de kan ikke overføre penge, sender dem igen.
Efter et par dage skriver jeg om der sker noget, får en mail tilbage. "vi har sendt en check de er på vej"
I dag efter 6 dage ringede jeg så, for den skulle jo være her ville jeg mene. Taler med en medarbejder som lige vil kigge, han fortæller mig at der står de bliver overført i denne uge??????????????????????????

Efter at have googlet lidt rundt har jeg fundet mange i både Tyskland og europa som har de samme erfaringer som mig.

Konklusion.
Man skal ikke handle hos dette firma¨, jeg ved ikke om jeg nogensinde ser mine penge igen.

Dette er ikke skrevet for at hænge dem ud (lidt), men for at spare andre for penge, tid og besvær.

P.S. Til orientering er www.fat-cycles.de og www.cycles-4-u.de et og samme firma.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADVARSEL!!
Kommentér på:
ADVARSEL!!

Annonce