{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.351 visninger | Oprettet:

Christian H
Christian H
Tilmeldt:
13. aug 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Ny MTB {{forumTopicSubject}}

Hej jeg kigger lidt på en ny mtb.

Har ikk så meget forstand på det men kigger på denne.
(link fjernet)
er den god kvali. gerne lidt ris/ros.

Men kom endelig med nogle forslag. Den skal koste 10-15 tusind gerne 27 gear, jeg er 183 høj og vejer ca 70 kg. jeg er begynder og ved ikk om det er "overkill" at bruge 10-15000 på en cykel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny MTB
  • #1   13. aug 2008 Det er bestemt ikke overkill, men den vil sikker give dig en masse motivation, da det er synd hvis den ikke bliver brugt smiley Med hensyn til cyklen ville jeg aldrig købe så dyr en cykel på nettet!

  • Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   13. aug 2008 Ved godt det med at købe online kan bare ikk finde nogle butikker her nordjylland der sælger den. Men ville meget gerne have et link eller adresse vis nogle kender et sted hvor man kan købe den til billige penge:

  • #3   13. aug 2008 ja den er sgu sprød! kiggede ogs selv på den, men eller vil personligt vælge scott scale 30 tror jeg nok den hedder.
    den er fanmde ogs fed syntes jeg. ligger på omkring de 15 k


  • #4   13. aug 2008 Jeg ville andbefale Trek eller Cube. Cube har nogle gode rammer og for det meste en god Rock Shox forgaffel eller Fox.. gå dog i cykel-x-perten og få nogle råd.. det har de som regel styr på dernede (:

  • #5   13. aug 2008 De fås også fra 5000 og op efter.

  • Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #6   14. aug 2008 Er der en stor forskel på Scott Scale 20 og 30

  • #7   14. aug 2008 scott er noget lort. derres rammer knækker for et godt ord!!!

  • Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #8   14. aug 2008 Okay hvis de knækker køber jeg sku ikke. Tror jeg køber den jeg har forslået Radon MSC 8.0 har læst det er Cube der laver deres rammer nogle der ved om det er rigtigt. Og kan nogle lige fortælle om kvaliteten for den ser ud til at være god. FOX Forgaffel, En masse Shimano XT. Og den vejer ikke så meget. Jeg syntes fandme den er fed men vil lige høre om kvaliteten for vis det er lort køber jeg ikke.

  • #9   14. aug 2008 men den cykel du har fundet dig, ser satme ogs fed ud!

Kommentér på:
Ny MTB

Annonce