{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Ja, så skete det igen... {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld, men det her er nok ikke så meget et debat oplæg. Det er bare mig der skal af med lidt varm luft.

Imorges da jeg skulle afsted på arbejde så jeg min cykel var væk.
Stjålet.
Endnu engang.
Det er så den 3. cykel jeg har fået stjålet på cirka lige så mange år. Først havde jeg en GT Avalance 2.0 Disc, Så fik jeg en Cube LTD Pro 06 og senest min Cube LTD Pro 08.

Hvis jeg havde haft den stående et eller andet plat sted hvor alle kommer kunne jeg måske forstå det, men min lejlighed ligger ud til en "bro" (gangen er udendørs) og min cykel var parkeret lige op og ned af rækværket lige uden for døren.
Det synes jeg nok er lidt flabet at tage den derfra.
Godt nok står den så de fleste der går i gården og bor i vores bygning, kan se den, men det kræver også nøgle for at kunne komme ind til elevatoren.
For dælen det da det gør mig harm...

Men hvis man skal se lidt lyst på det så blev den købt d. 12. september sidste år, så forsikringens afskrivninger burde ikke være trådt i kraft endnu, men det kan godt være de er ved at være trætte af at de betaler 5 gange så meget til mig som jeg giver dem.

Men hey... over de 3 cykler her er det nok også omkring 5000,- i diverse tilbehør og selvrisici.

Nå, men så var det måske tiden at prøve en fully...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja, så skete det igen...
  • #2   8. sep 2008 Den får ikke lov at stå i lejligheden. Og kælder ved jeg ikke rigtigt hvor optimalt det er. Der er ikke plads i det abebur der står til min rådighed, og de samme mennesker der har adgang til "broen" har også adgang til kælderen. Men ja... det er nok der den havner.

  • #3   8. sep 2008 Selvfølgelig.

    Jeg er kun lige flyttet til byen (Århus) og bor ca. 6 kilometer ude. Ude omkring Ikea.
    Det er et helt nyt bolikompleks hvor alt er sprit nyt, så jeg antog i min naivitet at det nok kunne indikere at de fleste er bare sådan nogenlunde ærlige.

    Men istedet for at lade den stå under det dertilegnede cykel halvtag tog jeg den med en tur i elevatoren. Jeg har ikke plads eller mulighed for at have den indendørs, så den stod lige ude foran min hoveddør, og igen var det måske naivt at tro det var nok til at folk kunne lade den være...


  • #4   8. sep 2008 selvom den er låst kan man stadigvæk løfte den, derfor har jeg bøglelås så jeg kan låse den fast og så vejer det heller ikke

  • #5   8. sep 2008 Den eneste væg sådan en ville kunne hænge på er i soveværelset, og det vil nok ikke være helt populært hos den bedre halvdel.

  • #6   8. sep 2008 Hold k*** hvor ærgeligt, og samtidigt mærkeligt. Har netop siddet og beundret den, og så ser jeg at den også er blevet stjålet:(

  • #7   8. sep 2008 bjarke det lyder rigtig træls med 3 cykler stjålet på så lidt tid,, skam du ikke kan få den med ind,, det eneste ´´næsten´´ sikre at gøre,,,
    men tænkte også lige på,, hvordan dækker en normal forsikring din cykel,, er det kun selve cyklen eller også alle de dele der sad på den,,


  • #8   8. sep 2008 Jeg har kun fået dækket selve cyklen de andre gange. Hvad jeg har brugt af penge på udstyr, cykelcomputer, lygter, skærme, dæk og så videre er endnu ikke noget jeg har fået dækket.

    Jeg mindes der er nogle brugere herinde der har fået dækket alt de har smidt på deres cykler, men kan ikke huske hvem.
    Men en start ville nok være at gemme kvitteringer på alt man sætter på den. Det har jeg ikke haft gjort før.


  • #9   8. sep 2008 ok,, og igen det er sgu surt at folk ikke kan lade ens cykler være i fred,,

  • #10   10. sep 2008 ja jeg kan varmt andbefale at have en lidt billigere cykel til landevejen og en lidt dyrere cykel til skoven

Kommentér på:
Ja, så skete det igen...

Annonce